wtorek, 21 marca 2017

221 | Argan&Goats


Argan& Goats to specjalna linia kosmetyków stworzona przez markę The Secret Soap Store, z którą "znam się" już od dawna. Przez ostatni miesiąc testowałam 3 produkty z tej serii, a wrażeniami podzielę się z Wami poniżej.



Przede wszystkim ten produkt przeznaczony jest do skóry przesuszonej oraz zniszczonej.
Działa naprawczo i odżywczo, zwiększa elastyczność skóry, długotrwale ją nawilża i opóźnia proces starzenia się skóry. Krem stosowałam codziennie a pierwsze efekty zauważyłam już po pierwszym użyciu. Plusem jest również wydajność.



Ekskluzywny eliksir do ciała przygotowany jest na bazie masła Shea i unikalnej kompozycji naturalnych olejów roślinnych: certyfikowanego oleju arganowego i  avocado. Przede wszystkim nadaje skórze aksamitną miękkość, a zarazem likwiduje uczucie nieprzyjemnego napięcia, łagodzi podrażnienia, wzmacnia ją, przywracając jej jędrność i elastyczność. Dodatkowo pięknie pachnie :)



Na ostatni rzut "idzie" peeling, który przeznaczony jest dla skóry suchej i wrażliwej. W składzie znajdziemy kryształki cukru i soli, które delikatnie masują, złuszczają zrogowaciały naskórek, pobudzając mikrokrążenie. Olej arganowy i proteiny, które łagodzą podrażnienia, zwiększają elastyczność i gładkość skóry, ujędrniają, odmładzają, długotrwale nawilżają i regenerują skórę, co jest dla mnie bardzo ważne jeżeli chodzi o tego typu produkty.


Dodatkowo w dziale URODA na Allani pojawiły się ciekawe oferty wyprzedażowe, jeżeli jesteście ciekawe to znajdziecie je tutaj.

45 komentarzy:

  1. I've never heard of these products but they sound really good :) xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweet products. These are a triple thread for beautiful skin.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, obecnie szukam dobrego kremu do rąk! :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  5. i like natural cosmetic :D

    hope u can like my video <3
    https://www.youtube.com/watch?v=tnyyS4PxjLE

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem do rąk najbardziej mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks a lot :D

    I didn't know this brand, but sounds super interesting. I'm super curious to try!

    NEW FASHION POST | Trend Alert: Say HELLO to the NEW Minimal Style.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten krem do rąk bardzo mnie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie te produkty wydają mi się ciekawe i z chęcią bym je wypróbowała :)
    Pozdrawiam,
    nellanellstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! What wonderful products!
    Have a nice new week!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę wypróbować :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Adorei ja quero tudo

    Voltei com o blog e já tem post novo, corre lá para conferir
    http://www.segredosdacahlima.com/
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam tych produktów,ale wyglądają ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. hi, Im a new follower on your blog for gfc ...
    ı hope you will be back ...
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  15. wogole nie słyszałam o tych kosmetykach ! poczytam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tej marki. CHętnie przetestowałabym krem do rąk. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jeszcze produktów od tej firmy. Opakowanie są przepiękne <3
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie testowałam produktów , ale wyglądają ciekawie jestem ciekawa ich działania ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post. I m following you via gfc and i hope you follow me back 😊
    deriasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post. I m following you via gfc and i hope you follow back 😊
    deryaninsporgunlugu.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie coś nowego :) Ale myślę, że warto dać szansę tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Thank's for visiting my blog. Follow you.
    I don't know this brand, but I like products with Arganoil.
    Have a nice weekend,
    Christine

    OdpowiedzUsuń
  23. Looks like an interesting product! Nice!

    Love,
    Dascha

    OdpowiedzUsuń
  24. todo lo que lleva argan me gusta, porque cuida un monton, estas no las conocia

    OdpowiedzUsuń
  25. Kosmetyki bardzo zachęcające :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Balsam do ciała mnie bardzo zachęcił :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastic! Have an amazing new week.


    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam żadnego produktu, ale zaciekawiły mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię kosmetyki z dodatkiem tego olejku. Jak do tej pory miałam od nich krem do rąk i był super ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam tych kosmetyków, ale wyglądają całkiem ciekawie! :))

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. I czemu ja jeszcze nie obserwuję Twojego bloga - estetyką mnie przekupiłaś :D Pierwszy raz słyszę o tej serii i wygląda na bardzo ciekawą, z nazwy przypomina mi kozie mleko Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń