czwartek, 8 września 2016

205 | Top 3 kosmetyków ostatniego miesiąca


Markę Eco and Well miałam okazję "poznać" już ponad 2 miesiące temu. Sklep został stworzony przez Agnieszkę Kruk - Eksperta ds. spokojnego życia. Strona do której odsyłam to miejsce, w którym możemy znaleźć najlepsze kosmetyki polskich jak i zagranicznych marek w ekologicznym wydaniu. Moje pierwsze zakupy to 4 niesamowite produkty, w poście zaś przedstawię Wam 3 z nich.



Przez okres wakacyjny nie posiadałam hybrydy, tak więc szukałam odpowiedniego produktu, dzięki któremu moje paznokcie się zregenerują. Firma Mokosh stworzyła odżywczy eliksir, który skutecznie pomaga zadbać o łamliwe, osłabione paznokcie i suche skórki wokół nich. Kosmetyk został stworzony z oleju arganowego i oleju z kiełków pszenicy z dodatkiem witaminy E. Nie dość, że pięknie pachnie oraz jest bardzo wydajny to po jego regularnym stosowaniu widać efekty!



Nowa, ulepszona formuła mleczka do ciała Geranium i grejpfrut oparta jest na 8 składnikach organicznych. Lekka konsystencja mleczka sprawia, że doskonale się ono wchłania, dogłębnie nawilża skórę i pozostawia ją miękką w dotyku. Orzeźwiający, cytrusowy zapach długo utrzymuje się na skórze, zaś olejki z kwiatu geranium, soczystego grejpfruta i aromatycznej lawendy odżywiają, nawilżają skórę oraz chronią ją przed utratą wody, a nawet łagodzą podrażnienia. Strzał w dziesiątkę! :)



Uwielbiam testować wszelkie naturalne produkty do ciała! Marka John Masters Organics zamknął w żelu aż 12 organicznych składników. Dobrane zostały tak, aby żel dokładnie mył, a przy tym nie wysuszał skóry. Piękny, orzeźwiający zapach to duży plus, natomiast już po jego pierwszym zastosowaniu zauważyłam głębokie nawilżenie mojej skóry.


43 komentarze:

  1. ciekawe produkty, pierwszy raz się z nimi spotykam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten eliksir do paznokci to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy z tych kosmetyków to dla mnie nowość, ale myślę, że warto się na nie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten organiczny żel jest naprawdę interesujący. :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. znam kosmetyki do włosów John Masters Orgnics. Uwielbiam odżywkę z gorzką pomarańczą. Do ciała jeszcze nie próbowałam, ale chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  6. I don't know these products but they sound interesting.
    Have a good Sunday

    OdpowiedzUsuń
  7. Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten eliksir do paznokci okazałby się wybawieniem na moje łamliwe <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wpis!


    Pozdrawiam
    Paulina


    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj nie znam tych kosmetyków, ale przeczytałam post uważnie ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe nowości, nie próbowałam ich jeszcze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo intrygujące kosmetyki, zainteresowałaś mnie nimi! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. thanks for sharing, nice :)

    thanks for stopping by my blog!

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful photos babe! Are you using a macro lens?

    xoxo Rina
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  15. nice post, happy Sunday!
    kisses,

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely products. <333
    I'm back on my blog...

    OdpowiedzUsuń
  17. I can imagine how lovely the body wash must smell; the smaller sized bottle is a great way of testing it out first too! :)

    aglassofice.com
    x

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny wpis! Mega kosmetyki :)



    Pozdrawiam
    Paulina


    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Thx, for your lovely comment. ^^
    Wish you a nice week...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe kosmetyki, pierwszy raz o nich słyszę :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten 'eliksir' mnie zaciekawił :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. great :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  23. Sounds like a great product. Have a great weekend. Xx

    OdpowiedzUsuń
  24. o kurcze gdzies miałam ten olejek z mokosh !

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie słyszłam o tych kosmetykach wcześniej. Bardzo interesujące produkty :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam żadnego ;) ale zaciekawiło mnie mleczko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie widziałam ich wcześniej, ale prezentują się fajnie ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Żadnego z tych produktów nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Z tych produktów żel najbardziej mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten eliksir do paznokci bardzo mnie zaciekawił - uwielbiam produkty do paznokci! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. sama lubię mokosh ;) akurat miałam olejek w wersji świątecznej ale świetnie sobie radził

    OdpowiedzUsuń
  32. Taki eliksir do paznokci by mi się przydał! ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam olejek Mokosh do ciała, jest świetny! <3

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń