wtorek, 26 lipca 2016

201 | Top 3 kosmetyków ostatniego miesiąca

Z miłości do natury i kosmetyków powstała kolorowa seria "Love Essences", którą stworzyła marka The Secret Soap Store. W linii widnieją mgiełki, musy oraz balsamy. Linia "Naturalna" zaś posiada peelingi w gałkach o wielu wariantach zapachowych. Zamówiłam 2 rodzaje kosmetyków w dwóch wersjach kolorystycznych. 


MGIEŁKI DO CIAŁA 


 Mgiełkę o nazwie "Fuchsia Love" posiadam już drugie opakowanie, zaś "Lime love" przetestowałam pierwszy raz i również skradła moja serce. Oba produkty posiadają niesamowite zapachy, dzięki którym można się rozpłynąć. Mają za zadanie odświeżyć oraz nawilżyć skórę.
Oprócz nanoszenia bezpośrednio na skórę, często rozpylam je na ubrania, dzięki czemu intensywny zapach mgiełek pozostaje przy mnie jeszcze dłużej.

PEELINGI DO CIAŁA 


 Odżywcze peelingi do ciała, które dostępne są "na gałki" w 6 wariantach zapachowych to idealny kosmetyk, który można zabrać do kosmetyczki podróżnej (świetna alternatywa na wakacje), bądź wykorzystać jako podarunek. Drobinki ścierające usuną martwy naskórek, poprawią mikrokrążenie czyniąc skórę gładszą. W ich skład wchodzą naturalne oleje, które dostarczają skórze naturalny koktajl. Peelingi nie dość, że nadają sprężystość oraz blask to dodatkowo pięknie pachną! :)

53 komentarze:

  1. Uwielbiam mgiełki do ciała <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś skuszę się na mgiełkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesting products! Lovely review.
    Have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki peeling sama chętnie bym sobie sprawiła :)
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mgiełki to coś dla mnie, uwielbiam takie subtelne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ach fajne są te mgiełki do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam mgiełki do ciała, a latem to już szczególnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Great review sweetheart...thx for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  9. awesome review, am so tempted to try this.
    New post on my blog . Do drop by soon <3
    ✿thefashionflite

    OdpowiedzUsuń
  10. Really nice post and photos dear! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię peelingi, uwazam ze w lazience to podstawa ;) pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Peeling chętnie bym zakupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo musiałabym sobie coś kupić może taka mgiełka do ciała :)
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. te mgiełki wyglądają bardzo zachęcająco! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice review
    Thanks for sharing

    Www.callmeponyboy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ojaaa właśnie musze się wybrac do TSSS ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Love this post! Thanks for the review!


    www.ismurfshion.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Po raz pierwszy widzę te produkty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy ich nie miałam, ale po Twoim poście na pewno kiedyś się skuszę :) Najbardziej zainteresowały mnie peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te peelingi zawsze tak bosko pachną, że mam ochotę je zjeść! ;)

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Interesting products. Haven't seen them before.
    Have a nice Sunday

    OdpowiedzUsuń
  22. I don't know this product but from your review it seems really good. Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    OdpowiedzUsuń
  23. szczerze o żadnym z tych kosmetyków nie słyszałam nigdy , aż do teraz ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  24. I want try it.

    https://mygreenshopping.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  25. Great products!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam każdego rodzaju peelingi!!! Szczególnie te intesywnie pachnące!!
      Pozdrawiam i obserwuję!:)

      Usuń
  26. I find them great and to try ;)

    www.thefashionzoneblog.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  27. Swietny post!! ale nie znamy tych produktow :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietny post!! ale nie znamy tych produktow :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Such an amazing post! Love the photos :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne estetyczne zdjęcia :)
    Ja kooocham mgiełki! ♥

    Mój blog - KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Parecem serem excelente produtos mesmo ♥
    Beijos
    Vou Arrasar

    OdpowiedzUsuń
  32. żadnych z tych kosmetyków nie używałam :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Would love to try this, love the packaging xoxo

    www.theninebyivana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam mgiełki i chetnie kupiłabym jakąś nową, ale chyba pora wykorzystać to co mam :p

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam peelingi do ciała, o tej marce nawet nie słyszałam, więc muszę wygooglować :D
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  36. great review!
    xoxo Gina

    new post
    http://f-lover-fashion-blog.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  37. nigdy o nich nie słyszałam, ale po twoim wpisie chętnie się skusze :)

    http://gabrielakita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń