poniedziałek, 2 maja 2016

195 | Top 3 kosmetyków ostatniego miesiąca

Firmę The Secret Soap Store zapewne już znacie i nie muszę jej przestawiać :) Jak większość z Was uwielbiam kosmetyki naturalne. Marka wypuściła nową linię miodową Bee&Honey, która pachnie prawdziwą łąką oraz miodem z Polskich pasiek. Kosmetyki zamknięte są w szklanych słoiczkach, dzięki czemu przypominają wyglądem polskie miody. Linia posiada 9 produktów, jednak ja pokusiłam się o przetestowania trzech: peelingu, masła do ciała oraz balsamu do ust.




Produkt ma za zadanie działać odżywczo oraz regenerująco. Baza oparta jest na właściwościach masła Shea oraz oleju lnianego, dzięki czemu dobrze się wchłania na co bardzo zwracam uwagę przy zakupie kosmetyków do ciała. Dodatkowo produkt oprócz po kąpieli można stosować jako balsam po opalaniu, więc jego działanie jest podwójne. Przy zakupie otrzymujemy szpatułkę, dzięki czemu łatwiej możemy kontrolować wydajność produktu przy nakładaniu.



Peelingów przetestowałam już sporo i ten zdecydowanie trafia do moich ulubieńców. Delikatnie oczyszcza i odświeża skórę oraz głęboko nawilża.  Po jego zastosowaniu używam masła do ciała, który został opisany wcześniej, dzięki czemu skóra jest bardzo odżywiona, miękka a przy okazji pachnie nieziemsko.



Tego produktu byłam ciekawa najbardziej. Suche usta to zmora nie jednej z nas a dobranie odpowiedniego balsamu jest nie lada wyzwaniem. Moim oczekiwaniem było aby idealnie nawilżał usta oraz utrzymywał się dosyć długo. Czy sprostał moim warunkom? Zdecydowanie tak. Uważam również, że przez zioła, które są w środku dają minimalny efekt peelingu, dzięki czemu znikają niechciane skórki. Warto w niego zainwestować, jest bardzo wydajny.

W związku z Waszymi pytaniami przygotowałam dla Was kupon rabatowy.
Na hasło: SHOPAHOLIC dostaniecie 15 % zniżki na zakupy. 
Kupon jest ważny do 7 maja, więc warto się pośpieszyć i skorzystać :)


41 komentarzy:

  1. Wyglądają...przepysznie. Pomimo tego, że są to kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. So precise and detailed thanks...thx for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię eksperymentować z kosmetykami do ciała. Bardzo lubię miód i aż mnie kusi :p.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie się prezentują.:)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same opakowania mnie kupują! ;D

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodko wyglądają :) samo opakowanie mówi kup mnie :) może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowanka są przecudne! Wiem wiem nie powinno się tracić głowy dla samego wyglądu haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się prezentują i zachęcają do zakupu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wszelkiego rodzaju pomadki i balsamy do ust i ciekawa jestem jakby się u mnie sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. On point! This is so nice!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. zaciekawiłaś mnie tym miodowym cudem - wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing products! Thanks for your comment in my blog, would you like to follow each other?:)

    http://julesonthemoon.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  13. opakowanie są przeurocze, bardzo lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice post

    http://www.blackdressinspiration.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne opakowania - naprawdę jak słoiczki z miodem! Lubię tak ładnie 'zaserwowane' kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow the packaging is beautiful!

    www.prettyinleather.net

    OdpowiedzUsuń
  18. Opakowane przepięknie! Balsam do ust chętnie bym wypróbowała :)

    Zapraszam na rozdanie, do wygrania plecaczek z frędzlami: http://alterations-passion.blogspot.com/2016/05/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Cool post, this things look beautiful :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Produkty jak zawsze pięknie zapakowane <3 Mam od nich peeling kokosowy i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Peeling do ciała chętnie bym wypróbowała. Swoją drogą - piękne pakunki!

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo lubiłam ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. tych jeszcze nie próbowałam, a chyba na to najwyższa pora :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! Meega post!! <3
    Wspólna obserwacja? Odpowiedz napisz u mnie na blogu, miś:*!
    http://aliceeeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam kosmetyki The Secret Soap Store! Są naprawdę bardzo dobrej jakości

    OdpowiedzUsuń
  26. ale to wszystko jest ślicznie popkaowane :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie to wygląda. Chętnie kupiłabym ze względu na sam wygląd.
    Ja to cierpię na słabe nawilżenie ciała, więc masełko z przyjemnością bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastic products! The packaging is so nice :)

    xoxo ❤
    Melania | modeintechnicolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Kosmetyki mają piękna a jednocześnie oprawę.

    OdpowiedzUsuń
  30. jakie urocze te pojemniczki, aż ma się ochotę zjeść zawartość :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Aleeee pięknie prezentują się te słoiczki! ❤

    OdpowiedzUsuń
  32. Miodowe masełko jet bardzo ciekawe;)

    OdpowiedzUsuń