poniedziałek, 29 lutego 2016

190 | Top 3 kosmetyków ostatniego miesiąca

Dzisiaj mam dla Was drugi post z cyklu: "Top 3...". Bardzo dziękuję za tak ogromne zainteresowanie poprzednim tego typu wpisem. W ciągu ostatniego 1,5 miesiąca testowałam kolejne kosmetyki aby móc się z Wami podzielić opinią na ich temat. Wybrałam 3 perełki i mimo, że trzecia z nich to nie kosmetyk to chciałam również o tym wspomnieć. 


Linia Green Slime Line to kosmetyki odchudzające z wyciągiem alg, dodatkiem zielonej kawy, cytryny oraz rozmarynu. Nie zakupiłam tych produktów ze względu na odchudzanie. Postawiłam bardziej na ujędrnienie ciała oraz jego wygładzenie. 



Eliksir aktywnie wspomaga wyszczuplanie, przyśpiesza proces spalania tłuszczu i blokuje jego zaleganie w komórkach skóry oraz redukuje cellulit. Efektywnie ujędrnia, uelastycznia i wygładza skórę. Produkt wmasowujemy w skórę całego ciała a najgrubszą warstwę w  najbardziej problematyczne miejsca, czyli: brzuch, pośladki i uda.



I to własnie jest mój MUST HAVE z całej linii. Ma za zadanie redukować rozstępy oraz zapobiegać powstawaniu nowych. Zwalcza cellulit aż potrójnie, zaś nasza skóra staje się bardzo ujędrniona.

Jeżeli chcemy żeby produkty zdziałały cuda tak jak gwarantuje nam producent, to musimy pamiętać o regularnym stosowaniu. Od półtora miesiąca codziennie na zmianę stosowałam olejek oraz eliksir dlatego widzę spore efekty: moja skóra jest znacznie bardziej napięta a blizny spłycone. 



Picie zielonej kawy do przyjemnych nie należy, jednak... znalazłam na to sposób: po zaparzeniu kawy dolewamy zamiast zwykłego mleka, np. sojowe ryżowe bądź migdałowe. Wtedy każdy przeciwnik tego produktu, myślę, że zmieni swoje zdanie. 
Dlaczego zielona kawa? Otóż to najbogatsze źródło pofifenolii - silnych antyutleniaczy. Zawiera ona 60 000 MG/ KG kwasu chorogenowego, który jak udowodniły badania prowadzone przez naukowców Uniwersytetu Scranton, ma właściwości odchudzające.

Wszystkie produkty zakupiłam na stronie The Secret Soap. Jest to Polska marka, która posiada tylko i wyłącznie naturalne kosmetyki. W opisywanej przeze mnie linii widnieje jeszcze więcej produktów, które dodatkowo są teraz w promocji.

47 komentarzy:

  1. it look rely cool!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  2. Już zaglądam na ich stronę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful post dear! I like this a lot.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    NEW POST: Ever Bilena Advance Matic Lipstick in High Heels Review and Swatch
    Subscribe to my YouTube Channel

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe produkty! Niestety nie używałam żadnego z nich, ale wszystko przede mną! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I didnt know it!! sounds great.

    kisses
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zielona kawa to jedyna rzecz na którą bym się skusiła ;)
    W żadne wyszczuplanie kosmetykami nie wierzę. Niestety testowałam kilka, lecz z marnym skutkiem. Dla mnie to wywalanie pieniędzy w błoto, a dodatkowo podobne efekty zauważałam przy regularnym stosowaniu zwykłych balsamów (polepszenie się skóry).

    To z pewnością coś fajnego, bo nowego, ale nie dajmy się zwieść - wyszczuplić mogą tylko ćwiczenia i odpowiednia dieta ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze chciałam spróbować zielonej kawy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale wygląda na to, że muszę ją koniecznie obadać :D Pomysł z dolewaniem mleka roślinnego do zielonej kawy wydaje się być bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam styczności z tymi produktami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Taką serię też bym widziała u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm zielona kawa to naprawde nieocenione bogactwo polifenoli - chociaz smak mi nie podchodzi :P pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A mnie zaciekawiła poduszka. Jest śliczna. Gdzie można taką dostać? :)

    OdpowiedzUsuń

  14. Great review!!! Love your blog,waiting for your next post!

    Have a lovely day :-)

    http://anatkoren.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesting post!
    http://urbanrockdream.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś nie wierzę w magiczne właściwości takich produktów. Może jedynie ujędrnią i nawilżą, ale nie odchudzą :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zielona kawa też nie przypadła mi do gustu :) Wykorzystam Twoje sposoby na oswojenie tego smaku :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem bardzo ciekawa czy to serio działa...

    Pozdrawiam,
    Najbardziej szczupła
    [najbardziejszczupla.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawa recenzja, miło się czyta :) ta zielona kawa mnie zainteresowała!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post dear :-) <3

    VISIT & FOLLOW MY BLOG PEOPLE :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/03/hats.html

    OdpowiedzUsuń
  21. I really like your blog!
    I'm a new follower :)

    Nothing but Chrissi

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie wierze w takie środki odchudzające. Jedyny skuteczny to nie jedzenie i ćwiczenie :P

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie wykonanne zdjecia :)

    http://6mkwadrat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmm, muszę w końcu spróbować tej kawy. Tylko muszę zapamiętać żeby w razie czego dolać mleka sojowego. :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale piękne zdjecia , a z preparatami nie miałam do czynienia ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. pierwszy raz spotykam się z kosmetykami tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zielona kawa to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwszy raz widzę te kosmetyki, stwierdzam że olejek przydał by się najbardziej, na rozstępy i cellulit jeśli rzeczywiście się sprawdza :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe produkty!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  30. Prezentują się świetnie i kurde jeszcze się nigdy z nimi nie spotkałam, ale je wypróbuję na pewno :D
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. great products!
    xoxo Gina

    new look
    http://f-lover-fashion-blog.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  32. Sound really great, I'm not a caffe lover neither, but your solutions is nice

    Melange-Boutique Blog || Instgram

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow...this secret store product look really nice! xoxo

    www.love-joice.com

    OdpowiedzUsuń
  34. never heard of it :) thanks for the review !

    feel free to follow and I follow back.
    My new blue hair? - post here



    ✎ Free Blogdesign |Facebook |Bloglovin |♥Instagram | Lookbook |Google✚


    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  35. what a lovely post my dear
    your style is so amazing and inspiring
    simply love it!
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  36. zielona kawa ... ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  37. They look amazing !
    with love, KATE ❤

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwszy raz slysze o zielonej kawie, ale może spróbuje, żeby zobaczyć czy naprawdę taka niedobra:D

    OdpowiedzUsuń
  39. Nice blog!
    Let's flw each other! Flw me and tell about this i'll flw back!
    http://mooreann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń