niedziela, 22 listopada 2015

180 | Jesienny makijaż z CATRICE POLSKA


Kosmetyki firmy Catrice używam już od dawna i mimo, że testuję również produkty innych marek to przy tej pozostaję wierna. Przede wszystkim dlatego, iż kosmetyki są bardzo dobrej jakości przy dość niskich cenach. Ostatnio u Catrice Polska pojawiło się kilka nowości w związku z tym od razu wybrałam kilka perełek do stworzenia jesiennego makijażu.


W internecie u blogerek kosmetycznych aż "huczało" ostatnio na temat Kamuflażu w płynie. Miałam możliwość testowania klasycznej wersji tego produktu, jednak ten okazał się strzałem w dziesiątkę!
Do jasnej karnacji postawiłam na odcień 010 | Podkład Even Skin Tone 010


Ważnym elementem każdego mojego makijażu jest podkreślenie brwi. Tym razem użyłam flamastra do brwi 040. Zwracam uwagę na trwałość kosmetyku, a ten utrzymuje się przez bardzo długi czas.


Fiolety, szarości i złoto - mój MUST HAVE na jesień, jeżeli chodzi o oczy. 
Potrójne cienie Deluxe zapewniają intensywny i trwały makijaż oka. Użyłam 030 Rose Vintouch oraz 020 Meet The Gemstones oraz złotego cienia, którego niestety nie ma już w ofercie, ale możecie znaleźć zamienniki Ostatnim krokiem było nałożenie pomadki Ultimate Stay 070. .




46 komentarzy:

  1. Uwielbiam te flamastry do brwi, od razu wzięłam 3 sztuki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy jeszcze nie używałam tych kosmetyków :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, uwielbiam kamuflaż z tej firmy. Masz coś cudownego na ustach, zakochałam się! ♥ pozdrawiam i zapraszam do siebie! buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Such a wonderful review dear! You look so pretty!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę poczytać o tym kamuflażu. Jak dotąd nie używałam żadnych kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. z Catrice mam jedynie kredkę do brwi oraz Camouflage w słoiczku. Muszę koniecznie spróbować w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kosmetyki do makijażu z Catrice! Dobra jakość w niskiej cenie :-) Jestem fanką kamuflaży tego w słoiczku i nowego płynnego oraz produktów do brwi :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. What lovely treasures, these sound so much fun to play with
    Gorgeous look too, that lip colour is so perfect for A/W

    What Raj Wants

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing post dear! You have a wonderful blog:)
    What about following each other on Instagram, Bloglovin, Twitter?.. :)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  10. Catrice is such a good drugstore brand, I have some makeup from thei brand and I love it!!! I totally recommend the metallic shadows and the gel waterproof eyeliner - they are really great and worth the money (:
    Lovely blog, I'm already following it!
    Have a great day,
    Madalena

    www.maadalenaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne kosmetyki <3 uwielbiam posty kosmetyczne
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też kupiłam właśnie ten kamuflaż i jestem mega zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  13. make up wyglądasz naprawdę dobrze ;) pięknie Ci w tym kolorze co masz na ustach!

    a little CUP of ART - ilustracje, moda, kultura, sztuka

    OdpowiedzUsuń
  14. Boska pomadka <3 :) cały makijaż mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cool post :-)
    www.sissihope.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń
  16. Love the photos! <3
    Chloe xx
    http://chloebee1.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice Post!!

    http://caritrini.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  18. quanti bei prodotti, ottimo
    http://bellodiesseredonna.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful ❤️
    Laila
    www.lailabee.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice post! Love it!
    Check my new post gorgeous*
    www.a-be-atriz.com
    xx, A Be-atriz

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz w tym makijażu! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Amazing post :)
    -Morgan x
    http://justmorgs.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  23. Love this makeup on you!!! :)
    Kiss from Portugal! :*

    Kllau.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Beautiful pictures, that lipstick is stunning on you.
    http://fashionablyidu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Your blog is so pretty! really love your photos.
    -Natalie xx

    itsmenatalie23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Hello dear,thank you to stopping by my blog and comment ;-) would you like to follow each other?Let me know on my blog,so I follow back with pleasure ;-)
    Kisses
    Ale
    http://alespinkfairytale.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  27. Great post dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/12/warm-in-white.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Kosmetyki z Catrice są zawsze tak ślicznie zapakowane!;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pretty color!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase
    http://gilzetbase.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatnio najbardziej lubię testować nowości do brwi, więc może sprawdzę na sobie ten flamaster ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. First of alll you are stunning :) and second you have amazing makeup products! I am so envy right now! :) Really nice photos..

    Do you wanna follow each other? I follow right back! ;)
    http://nuancesbyritadias.blogspot.pt/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  32. Używam korektora tej firmy (Camouflage) lecz w wersji takiej w słoiczku. Super krycie! Jestem bardzo zadowolona. Innych produktów nie używałam, ale być może się rozejrzę ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. what a lovely post my dear, the pictures are amazing, simply amazing
    lovely :)

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń