wtorek, 31 marca 2015

165


Przez ostatnie 1,5 miesiąca w ramach współpracy z marką Eveline miałam okazję przetestować kilka nowości. Produkty tej marki używam od lat, dlatego z chęcią zgodziłam się na nich otrzymanie.W paczce oprócz kosmetyków przeznaczonych dla mnie znajdowały się również dwa kremy +40, które miała okazję wypróbować moja mama. 


1. BioHyaluron 4D na noc i na dzień, który świetnie wygładza zmarszczki a do tego głęboko nawilża.


2. SOS X - TREME Arganowy balsam do skórek i paznokci. Produkt godny polecenia :). Preparat wygładza skórki otaczające płytkę paznokcia. Wzmacnia i odżywia giętkie, łamliwe i rozdwajające się paznokcie, przywraca im połysk. Efekty działania kosmetyku są widoczne natychmiast. 
3.  Magical krem CC jest idealny do każdego typu cery. Jeżeli chcemy uzyskać efekt lekkiego krycia i nawilżenia to ten produkt jest idealny.


4. Peeling do rąk z ekstraktem z wanilii . Dla mnie to produkt na szóstkę! Nie dość, że pięknie pachnie to jego składniki aktywne pielęgnują skórę dłoni i przywracają im aksamitną gładkość.


5.  Tusz do rzęs BIG Volume Explosion. Ładnie rozdziela rzęsy, podkręca oraz jest bardzo trwały.
6. Modelujący róż do policzków, który widzieliście już TUTAJ
7.  Trwale kryjący podkład do twarzy. Perfekcyjnie kryje wszystkie niedoskonałości cery, nadając jej świeży oraz promienny wygląd przez cały dzień. 
8. Korektor kryjąco - rozświetlający z serii Argan Oil 8 w 1. Spełnia swoje wszystkie funkcje. Jak dla mnie jest idealnym kosmetykiem pod oczy.


10. Lakier do paznokci COLOR edition - COLOUR  INSTANT. Jest szybkoschnący oraz wytrzymały. Świetnie się sprawdzi na wiosnę.

Jeżeli chcecie sprawdzić skład kosmetyków, bądź zakupić je online to odsyłam TUTAJ. Na oficjalnej stronie Eveline Cosmetics często są kuszące promocje :).

71 komentarzy:

  1. kolor do lakiery wpadł mi w oko:)

    _____________________
    minimalism style
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. nice post!

    http://www.thefashionprincess.it/

    OdpowiedzUsuń
  3. great!!
    Xx
    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. też lubię niektóre produkty eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, sporo tego :) Śliczny kolorek lakieru :) Chyba się na niego sama skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę same perełki, koniecznie muszę się na coś skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że jeszcze nie miałam okazji testować żadnego produktu z tej marki;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę dziwaczne, że marka współpracując z Tobą daje kosmetyki 40+. Chyba że mogłaś je sobie "wybrać", bo jeśli nie, to w moim odczuciu wtopa. A co do samych kosmetyków - żadnego nie znam, Eveline kojarzę z półek, ale jakoś tak dziwnie nigdy nie wpada mi do koszyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię kosmetyki tej marki i często do nich wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z eveline korzystam tylko z odżywki do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  11. Krem CC z serii Diamonds to mój must have! Nie znalazłam jeszcze lepszego

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna paka, ciekawa jestem czy u mnie ten krem do skórek u mnie się sprawdzi.

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/04/trzy-panny-mode-moja-suknia-subna-i.html

    OdpowiedzUsuń
  13. great products ! wanna try them all :) seems amazing!

    new post on my blog! Visit if you like, I'd be thankful :))

    http://neellzzstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Great round-up of beauty products, dear! Have a lovely week! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. It’s so beautiful and so interesting! I love this post!
    And already can’t wait to see the new one!

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Extra paczka :) Lakier do paznokci bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chętnie przygarnęłabym produkt nr 2 <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Same wspaniałości :) Lubię firmę Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful products *-*

    jj-jovemjornalista.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne rzeczy tutaj widzę.... Obserwuję i Zapraszam : melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię tą firmę , świetna paczucha :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely post! :)

    dianadblogging.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeśli chodzi o Eveline to mam mieszane uczucia. Jedne produkty zachwycają, inne totalnie na odwrót. Chyba najbardziej lubię ich odzywki do paznokci, których używam w trakcie detoxu między jednymi a drugimi hybrydami.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne zakupy :) Lubię firmę Eveline :) Wg mnie jest tania i dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo podoba mi się ten kolor lakieru. :) też kupuję produkty od firmy Eveline.

    Pozdrawiam,

    Anja's blog-click♥

    OdpowiedzUsuń
  26. super kolor lakieru <3

    http://vulnerable08.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ile fajnych produktów, ten lakier jest kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Great products!
    www.amemoryofus.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam większość produktów z tej firmy! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super kosmetyki, szczególnie mascara, Rimmel ma dobre opinie ;)
    sezonnamode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne produkty dostałaś, ja lubię ich kremy do rąk :)

    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. O krem cc oraz korektor pod oczy mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładny kolor z Eveline. :-)
    Pozdrawiam i dołączam do obserwujących!

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam wanilie wiec pewnie ten peeling byłby u mnie mile widziany ;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne kosmetyki, ale nic nie używalam ;/

    OdpowiedzUsuń
  36. Great review! Thanks for sharing))

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Very cool review Miss! I love these products!
    XO
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Wonderful products, love this nail polish. ^^
    Have a nice Easter weekend.

    OdpowiedzUsuń
  39. Żadnego z tych produktów jeszcze nie miałam okazji poznać bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Those products look amazzzzing!!! WOWOWOWOW!!! Looks like you are having fun!
    kisses
    xoThe Beckerman Girls

    www.BeckermanBlog.com

    OdpowiedzUsuń
  41. To chyba po Twojej recenzji kupię ten produkt do skórek bo moje są w fatalnym stanie :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Nice blog.Follow and get followed back.
    http://findshopping.blogspot.in/2015/03/list-of-online-shopping-websites-in-usa.html

    OdpowiedzUsuń
  43. interesting products!! :D thanks for sharing!

    Have a great Easter Sunday! :D
    Animated Confessions

    OdpowiedzUsuń
  44. Love this blog, love this post Xx

    www.chontellelouise.blogspot.com.au
    check out my blog? <3

    OdpowiedzUsuń
  45. skusiłabym się na ten peeling do rąk. Piękny, wiosenny odcień lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Great :) Happy Easter, kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Lubie niektóre kosmetyki z eveline, a Ty masz całkiem niezłą kolekcję do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wow all kinds of goodies. I followed you on GFC

    Deedee

    http://madeupgirl-madeupgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Thanks for sharing, dear!

    xx

    http://www.madridforniagirl.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja lubię z tej firmy lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń