poniedziałek, 13 października 2014

141


W związku z licznymi zapytaniami o mój codzienny make-up postanowiłam przybliżyć Wam nieco sprawę.


|Korektor ASTOR Perfect Stay 24 h 001 Ivory |
| Podkład ASTOR Perfect Stay Foundation 100 Ivory |


| Puder w kompakcie CATRICE Multi Colour 029 Sand Beige, który świetnie nadaje się jako bronzer |


| Liner we flamastrze Calligraph 010 Blackest, którym bez problemu można wykonać precyzyjną kreskę |


| Lakier do ust Made To Stay 050 Megan Fuchsia - Jak dla mnie produkt IDEALNY! :) |

86 komentarzy:

  1. ładnie, delikatnie

    _____________
    a u mnie?
    fashion w pastelach i bieli

    OdpowiedzUsuń
  2. próbowałam się swego czasu polubić z tym podkładem - niestety: chyba nie jesteśmy dla siebie stworzeni.
    szkoda, bo odcień sobie dobrałam ładnie.
    tylko z trwałością na mojej cerze było słabo :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, jestem pod wielkim wrażeniem!
    Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba!
    pozdrawiam serdecznie Lunaraay

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne dopasowanie! Kolor szminki jest niesamowity :))


    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny makijaz. Bez przesady, delikatny, naturalny. Jestes zadowolona z tych wszytkich prouduktow? Szczegolnie zastanawia mnie korektor i mascara, poniewaz szukam swoich ideaow, a z nimi nie mialam jeszcze stycznosci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jestem zadowolona - wszystkie z tych produktów polecam. Korektor jest bardzo dobry, wydaje mi się, że te w płynie są łatwiejsze w użyciu, ten bardzo dobrze kryje na wiele godzin. Astor ogólnie ma moim zdaniem kosmetyki dobrej jakości. Odnośnie tuszu z Catrice, jest jednym z lepszych jakie miałam - bardzo ładnie podkreśla rzęsy.

      Usuń
  6. Love that lip colour!!! SOOOOO gorgeous, babe!
    kisses
    xoThe Beckerman Girls

    www.BeckermanBlog.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście kolor szminki jest cudowny, pomadka też mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy tych kosmetyków nie używałam .

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfect teint & make up! Really like your lip colour! :)

    xxx
    Bianca

    http://madamebalti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wpis! Na prawdę mi się podoba :) Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne produkty!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/elegant-rock-supra-magazine.html

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię taki delikatny make-up:)

    pozdrawiam
    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. o super :P

    http://gumijagoda.blogspot.com/2014/10/black-beanie-nike-dunk-sky-hi.html
    Zapraszam ! jeśli możesz kliknij w pogrubione napisy na końcu notki

    OdpowiedzUsuń
  14. thx for sharing!
    xoxo
    anjage.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja akurat żadnych podkładów nie używam, ale coraz bardziej ciekawi mnie ten lakier do ust.. Muszę sobie chyba sprawić taki prezent ;-))

    kurkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks for your sweet comment on my blog darling! Love the clean palette of these photos. As well as your nose ring xx

    reallyliteral.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczególnie interesuje mnie ten lakier do ust ;) Fajna sprawa ;) Piękny makijaż. Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam pojęcia o istnieniu lakieru do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny, nienachalny makijaż :) też mam lakier do ust, ale z firmy wibo :)
    obserwuję, będzie mi miło jak mnie również zaobserwujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny ten lakier do ust!
    p.s. obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz , ogólnie masz bardzo estetyczny blog :)
    Zapraszam na rozdanie u mnie :) można wygrać świetne sweterki :)
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaciekawiła mnie pomadka do ust.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa jestem podkładu, korektora oraz lakieru do ust :)
    Chciałabym zobaczyć jak wykonujesz makijaż tymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Beautiful make-up! Thanks for your comment in my blog, would you like to follow each other?:)

    http://julesonthemoon.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładny makijaż, taki subtelny brawo :)
    obserwacja za obserwacje?
    http://lenettete.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Bardzo ładny, subtelny makijaż. Ostatnio coraz chętniej sięgam po takie ciemniejsze kolorki pomadek ;)

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajny makijaż, dosyć lekki i nieprzesadzony :)
    creativamente.

    OdpowiedzUsuń
  28. Polecasz kolorówkę Catrice? :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ostatnio cały czas testuję kosmetyki tej firmy i jestem bardzo zadowolona :-).

      Usuń
  29. Nice post! kisses!

    http://miestilobasico.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna kobieta :) Widzę, że też jesteś fanką kosmetyków Catrice. Co lubisz z ich kolorówki?
    PS. Na moim blogu, specjalnie dla obserwatorów - starszego grona oraz tych zupełnie nowych - pojawił się konkurs, w którym do wygrania są buty Ugg Australia w wybranym kolorze. Mam nadzieję, że spodoba Ci się mój pomysł i weźmiesz udział :-) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  31. naturalny piękny makijaż - jestem jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  32. You look amazing!
    ♥XO♥
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.com

    OdpowiedzUsuń
  33. oo zaciekawił mnie korektor ;) pasuje ci ten kolczyk;*

    OdpowiedzUsuń
  34. piękna twarz w naturalnym makijażu. uwielbiam taki efekt. obserwuję :)

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Zastanawiałam się ostatnio nad tym podkładem, dobrze Ci się on sprawdza ? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Tak, utrzymuje się na wiele godzin. Polecam "wycieczkę" do Natury - tam często są promocje na kosmetyki firmy ASTOR.

    OdpowiedzUsuń
  37. Great makeup! You look absolutely gorgeous :D

    www.violetdaffodils.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  38. Ta pomadka do ust jest świetna !:)
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny kolor szminki! :)

    Może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  40. ja jestem ostatnio fanką Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ja ostatnio stałam się fanką Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Masz bardzo ładny i delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ooooo, ciekawe.
    szczególnie zwrócił moją uwagę liner, bo przez kilka lat szukałam w sumie "tego idealnego", ale na ten, co Ty masz nie trafiłam.
    ciekawe, przetestuję.

    świetne kosmetyki, Ślicznoto!

    pozdrawiam cieplutko,
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  44. I love natural make up, and your is fabolous!
    http://laviecestchic.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  45. ostatnie cudeńko do ust po prawej skradło moje serce!:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczna jesteś! :>
    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Uroczy i delikatny makijaż. Takie są zdecydowanie najładniejsze i nie postarzają nas bez potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
  48. używam tego samego podkładu i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Niestety żadnego z kosmetyków, które przedstawiłaś nie używałam, ani nie używam.
    Zakochałam się w zdjęciach, świetne!

    OdpowiedzUsuń
  50. Podkład używałam i byłam zadowolona teraz zmieniałam na Loreala .Najważniejsze by w makijażu czuć się dobrze i naturalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Makijaż mi się podoba nie ma efektu maski a to dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Właśnie testuję ten podkład i póki co jestem mega zadowolona!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  53. świetnie wyglądasz :

    może wspólna obs ?

    OdpowiedzUsuń