środa, 1 maja 2013

69










110 komentarzy:

  1. Wszystko mi się podoba! W Drop Dead wybrałaś ciekawe rzeczy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nice stuff !


      Http://Fashioneiric.blogspot.com

      Coline ♡

      Usuń
  2. Thank you very much ! I like yours too !

    OdpowiedzUsuń
  3. mega :3 w szczególności ta koszula z Bartem :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Simpson <3
    Oddaj mi to wszystko ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko mi się podoba! ^^
    Obserwujemy? ;) Ja już.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely! The simpson's shorts and top is definitely an interesting style!

    http://cbijicollection.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale genialne spodenki na drugim zdjęciu! I chociaż ten sam wzór co na koszuli, wg mnie są ciekawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko świetne ! *.*
    xkarla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nice purchases!esp love the choies and sheinseide!

    Savina

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnie butki podbiły moje serce <3 ale wszystkie rzeczy są super, wiele z nich chciałabym mieć w swojej szafie :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow ! ile przecudowności ! kocham drop dead i jestem mega szczęśliwa, że tak się rozwijają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. great stuff :)



    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  13. zakochałam się w tych spodenkach z simpsonami :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo, pozazdrościć jedynie! cudowne rzeczy. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ostatnie buty (sandały z cwiekami) - śliczne :)

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka z kotami urzekła mnie po całości;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. amazing clothes and shoes!
    beautiful and stylish!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. I love Bart's shorts!

    New post: http://themilkandmint.blogspot.it/2013/04/im-waiting-for.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh wow! So beautiful! I like all! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dziękuję za odwiedziny, jestem u Ciebie pierwszy raz, ale już jestem Twoją fanką - świetne stylizacje z dużą dawką elegancji, wyczucia modowego i oryginalności. Cieszę się, żę tu trafiłam, bo niesamowicie inspirujesz!
    Obserwuję i chcę Cię zaprosić do tego samego :))

    http://fashion-drift.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. szorty i koszula z Bartem <3 uwielbiałam ciuszki z nim jak byłam mała :D damn!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cool pieces! Nice post!

    http://jezzdallasmakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice post and brands darling.!!
    Big hug from Valence Spain.

    L&K Moda y Tendencias.
    Http://louloukan.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  24. Simpsonowe koszula i spodenki poprostu MEGA ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  25. legginsy staff by maff wzbudziły moją ciekawość :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I love the 4th picture!

    PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM
    PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM
    PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko jest świetne. :)
    opinions-dreams-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej!:)
    Zapraszam Cię do obejrzenia moich perwszych efektów terapii odchudzającej ;)
    Obserwujemy?;>
    PS Świetny blog!:*

    OdpowiedzUsuń
  29. I am loving these buys :D really like the bart shorts and drop dead unicorn jumper really want this myself :D Now following you, follow back if you like my blog too x

    www.krystelcouture.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Spore zakupy, pękamy z zazdrości :D!

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne rzeczy!
    dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. torebka w koty jest meeeega!

    OdpowiedzUsuń
  33. o świetne rzeczy. Kopertówka w koty-wow! Bardzo mi się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  34. współpracujesz ze staffbymaff? <3
    szorty simpsoa mega!

    OdpowiedzUsuń
  35. (: Reb, xoxo.

    * Sul mio blog c'è un post dedicato al
    brand SOL REPUBLIC, fammi sapere cosa ne pensi:
    http://www.toprebel.com/2013/05/michael-phelps-steve-aoki-toprebel-for.html

    OdpowiedzUsuń
  36. You just reminded me that I need new sunglasses!

    7% Solution​

    OdpowiedzUsuń
  37. Czapeczki z unhuman skradły moje serducho! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. love details and print)
    follow your blog, follow each other?
    Visit to my blog:
    trifonenkov.com
    trifonenkov.com
    trifonenkov.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Oh my god! I love these outfits! You have such a great taste!
    Following you now :D

    Just love your blog :-*

    www.alpenglowsummit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Rewelacyjne ciuszki ale najbardziej podoba mi się kopertówka i 'wężowe' legginsy! :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow ;)
    Wszystko mi sie podoba !!:)
    Jednak najbardziej spodenki z .. własnie zapomniałam jak on ma, ale nie wazne sa świetne !! a i buty,no miazga *-*:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. OMG! love those outfits! Perfect ideas!:)
    http://rslamode.blogspot.hu/
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne rzeczy :) większość bym chętnie przygarnęła :) okulary w panterkę zresztą chyba mam takie same

    OdpowiedzUsuń
  44. świetny blog! ♥ piszesz świetne notki, lubię takie ;)
    Jeżeli masz ochotę to zaobserwuj mojego bloga, odwdzięczę się oczywiście tym samym ;)

    xoxo, Turqusowa

    OdpowiedzUsuń
  45. I really liked your collection. Will be eagerly waiting for more.

    My Blog :- Nature Health Secrets

    And will love to hear from you. I am a new follower of yours hope the same from you.

    OdpowiedzUsuń
  46. Buciki z ćwiekami <3 http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-50662-Sanda-y-GUESS-FL2HERLEA03-Black.html takie mnie jarają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie przepadam za szpilkami, uwielbiam zaś koturny.

      Usuń
  47. Super rzeczy ,kilka widziała bym chętnie w swojej szafie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Super cute purchases!

    http://www.fashionroll.com

    OdpowiedzUsuń
  49. LOVE LOVE LOVE these pieces! Especially the cat clutch bag x

    http://www.heldtogetherbypins.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  50. lovely I wanna have all! Thanx for your lovely comment, shall we follow. let me know XSE
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  51. ta clutch w koty i szorty z Simpsonem sa fantastyczne:-)!!!Dziekuje za odwiedziny:-)

    OdpowiedzUsuń
  52. ahhahahahah I think it must be by fate that I come upon your blog on number 69? ;) the bart simpson shirt looks too good to be true, its so sexy.

    misstephaniechen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. <33

    http://christianbelvin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Woow, loved thetop from Sheinside and the beanie from Unnhuman

    <3

    Hannah's Heels

    OdpowiedzUsuń
  55. Dziekuję za komentarz ! xx
    Wspaniałe rzeczy !



    PS. Biorę udział w konkursie, dzięki któremu mogłabym spełnić swoje marzenia.Dzięki Tobie mogłabym to wygrać. Wystarczy, że klikniesz LIKE w tym wideo: http://www.fusic.com/videos/49055# . Jeśli napisałabyś o tym na swoim blogu, to bym się popłakała, ze szczęścia. Jeśli, nie chcesz mi pomóc w tym, nic nie szkodzi. Ja tylko próbuję spełnić swoje marzenia.
    Dziękuję, za pomoc <3 Jeśli nie, to z całego serca przepraszam za spam.
    Pozdrawiam ! xx

    OdpowiedzUsuń
  56. Super wężowe spodnie od Maff :) Są jeszcze dostępne?


    http://www.malamoni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.staffbymaff.com/product/product&product_id=115

      Usuń
  57. fajna koszula w krzyżyki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  58. The Simpsons i beanie z diamentem bardzo zacne :D

    OdpowiedzUsuń
  59. love the combos!!! looks great!!
    you've got a new follower :)

    http://mich-ette.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  60. Wow, świetne są te spodenki z Bartem :)

    OdpowiedzUsuń