środa, 20 lutego 2013

57

Przez ostatnie 5 dni byłam w Warszawie. Ciągle w biegu, za to kocham stolicę. Liczne spotkania, castingi, imprezy. Sami zobaczcie:


1. Natalia Górka at the boutiqe Ania Kuczyńska.
2. Me and Natalia.
3. Me and model Kamil Pietras.
4. My new nails by OPI.


5. Monika JAC Jagaciak, Me, Paulina Nowicka and Karolina on Casting GAGAmodels.
6. All the time traveling
7. Coffee with friends.
8. Casting GAGAmodels.


9. Me and Ewelina.
10. Kamil and a tattoo of do.me.
11. Me and Paris.
12. Shopping with Ewelina.


13. We are going for a party!
14. Me and Gabriel.
15. Łukasz Plewa and HI MOM
16. Me and designer Monika Ptaszek on HIRO event.


103 komentarze:

  1. Dziekuje bardzo ;)
    Swietne zdjecia ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuper!!

    Zapraszam do mnie na konkurs : )

    http://elisabeth-secret.blogspot.com/2013/02/giveaway-firmoo.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przed feriami byłam w stolicy, ale tylko dwa dni:c

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne zdjęcia! A Ty idealna!! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  5. dzieki!
    zaraz przyjze sie dokladniej twojemu :) a ja polecam sprawdzic moj aktualniejszy blog : www.lifeofapropser.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tych imprez w Wawie i spotkania z Moniką Jagaciak <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia, tylko pozazdrościć

    Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia i filmik.
    Fajne mixy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Warszawa.. kocham stolice!
    Powodzenia w angencjach ♥

    http://limitofcontrol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. właściwie to pierwszy raz trafiłam na twojego bloga i całkiem mi się tu podoba, chyba zostanę :>

    OdpowiedzUsuń
  11. miło było się spotkac :) oby częściej takie spotkania :*

    http://classicorcool.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. No to sporo się dzieję u Ciebie :D a zdjęcia świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. the pictures look very fun and nice. so does your blog. nice work

    check out and follow my blog: antwerpstreetfashion.blogspot.com
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. to prawda stolica jest piękna.. zwłaszcza nocą.. myślałam, że nigdy się nie przyzwyczaję.. ;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia wypełnione pozytywną energią, uwielbiam takie mixy:) A.

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne zdjęcia, lubię takie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no no Cristine :*
    super futerko!

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniały mix, super zabawa
    ♥ ♥ ♥ wielkie pozdrowienia:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  19. Paznokcie na 4 zdjeciu w pierwszym kolażu- CUDO! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. przyznam szczerze nigdy nie byłam w Wawie, ale mam nadzieję, że się to zmieni :)
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia! uwielbiam takie fotorelacje. ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. ale miałaś ciekawy tydzień..:)
    paznokcie są boskie!<3

    OdpowiedzUsuń
  23. łeee, a liczyłem, że Cię poznam ;c

    OdpowiedzUsuń
  24. Cool pictures!
    Have an adorable time! :)
    http://dreameranete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Very nice pics :)
    Do you have instagram ? whats your username ?

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline !

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam Warszawę <3 prześliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog!
    Ja dopiero zaczynam prowadzić bloga. Chcę aby był o modzi i moich zainteresowaniach. Zapraszam do mnie. Obserwuję i liczę na rewanż! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zdjęcia! Kocham Wawę, jeśli nie wyjadę za granicę to na 100% wyląduję kiedyś właśnie w stolicy :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak tylko będę mógł to obiecuję :D Kraków ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak tylko będę mógł to obiecuję :D Kraków ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Beautiful Pics!

    You got a great Blog.
    Would you like to follow each other?
    (On GFC and Bloglovin) Just let me know ;)
    My Blog: Strike a Pose

    OdpowiedzUsuń
  32. JAC jaka skromniutka. Lubię ją za to, że nie pozuje na kogoś, kim nie jest, i że nie stara się skupić uwagi za wszelką cenę.

    OdpowiedzUsuń
  33. JAC jaka skromniutka. Lubię ją za to, że nie pozuje na kogoś, kim nie jest, i że nie stara się skupić uwagi za wszelką cenę.

    OdpowiedzUsuń
  34. JAC jaka skromniutka. Lubię ją za to, że nie udaje kogoś, kim nie jest, i nie stara się skupiać na sobie uwagi za wszelką cen.e

    OdpowiedzUsuń
  35. Amazing pictures!
    Thank you for your comment! I am following you, hope you follow back! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. dobre ludzioszki na zdjęciach !

    OdpowiedzUsuń
  37. najfajniejsze zdjęcia to takie grupowe, na luzie ;))

    OdpowiedzUsuń
  38. You look so great! Love your Style!

    Tanja

    www.modelovers.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  40. odkąd przeprowadziłam się do Warszawy, nie robię nic tylko ciągle się spieszę :D

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo fajne zdjęcia :)

    ja Warszawę lubię za to że mogę ją ogarnąć o wiele łatwiej niż np Kraków

    pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  42. wow zazdroszczę! też bym chciała znaleźć się w tym ,,świecie'' i być zabiegana, zalatana i zadowolona z tego powodu!

    OdpowiedzUsuń
  43. wow ale ci zazdroszczę! też bym chciała znaleźć się w tym ,,świecie'' i być zalatana, zabiegana i zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  44. super paznokcie!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Boskie zdjęcia :) ja akurat nie lubię za bardzo Warszawy :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://pomyslowy-kaktus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. świetnee ! <3
    Obserwuje i liczę na rewanż ! :D
    http://tylkoojaaa.blogspot.com/ <--- Zapraszam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  47. zazdroszę znajomości z JAC.
    masz piękną twarz i predyspozycje. powodzenia w świecie mody! :)

    www.catwalklove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Super zdjęcia :)
    świetny blog :)
    obserwuję i pozdrawiam :*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Zapraszam do odwiedzenia naszego bloga http://lifestyletodayx.blogspot.com/
    Razem z przyjaciółką dopiero zaczynamy:)
    Obserwujemy ??

    OdpowiedzUsuń
  50. Thank you for your nice comment :)
    I love this kind of posts! And your nails look fantastic!

    Have a nice weekend,
    allthatglittersnotgold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Blog jest świetny dlatego obserwuję ! Liczę ,że się odwdzięczysz !
    Pozdrawiam i miło ,że wpadłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Lovely post + pictures! I love your blog. I'm your newest follower :) Would you mind checking out our blog & following back via GFC and Bloglovin'? Looking forward to your next post! xx

    sixthtractate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. lovely it looks like you had so much fun!!


    http://www.ohmydior.org/

    OdpowiedzUsuń
  54. Ale cudne foty! Gdzie kupiłaś okulary te okrągłe? Bo też bym takie chciała C:. Odpowiesz u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  55. Cute pics, looks like a lot of fun!

    xx

    liquoriceandpumps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Stolicy żadne miasto nie zastąpi <3
    świetne zdjęcia.
    zapraszam do mnie http://styleetvie.blogspot.com/ i oczywiście obserwuje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Hej, mam pytanie jaki masz rozmiar tych rurek skórzanych z mosquito bo tam pisze że długość nogawki np. 102 cm a jak mierzyłam nogawkę w swoich jeansach to wychodziło mi 77 cm xD Mam 158 cm wzrostu i w bidorach 80 cm to XS będzie na mnie dobre czy nogawka będzie na styk??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam 166 wzrostu i zawszę biorę S-kę i jest ok!

      Usuń
  58. lubie taki zbior zdjec! i kocham Warszawe!! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. super foty + zajrzyj do mnie, i weź udział w CANDY. Do wygrania odlotowa sowa:) ZAPRASZAM I POZDRAWIAM:*

    OdpowiedzUsuń
  60. I wish I was as good as you are at using eyeliner, your makeup is flawless...I'm so jealous! And love your blog x

    OdpowiedzUsuń
  61. Wow po prostu! Zdjęcie z JAC ;].

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetny blog! :)
    Jaki tytuł ma ta piosenka z filmiku?

    OdpowiedzUsuń