piątek, 25 stycznia 2013

51

Burgund! Kolejny kolor, którym jestem oczarowana. W związku z tym nie może u mnie w szafie zabraknąć ubrań (jak i dodatków) w tym kolorze. Bluzkę, którą widzicie ma jeden z moich ulubionych printów. Creepersy na koturnie przełamują outfit, a rajstopy a'la pończochy sprawiają, że zestaw jest "lżejszy".




pic. by Karolina Foks

bluzka: Stylepit
marynarka, spódniczka: Mosquito
rajstopy: Womanonline
torebka: Mark&Spencer, SH


WYNIKI KONKURSU

Kalendarze od Escribo wygrywają: Ania (aniusiaa555@tlen.pl) oraz Ewelina (ewelinakwiecien98@gmail.com) !

Gratulacje!


111 komentarzy:

  1. wyglądasz olśniewająco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie outfity lubię bardzo bardzo.
    PS. Mam te same creepy.

    OdpowiedzUsuń
  3. ojaaaaa, wygrałam :D *.*

    świetna stylizacja! cudowne kolory :>

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz wyśmienicie! świetne kolory :>

    aaa, wygrałam *.* :D

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjny żakiet, dodaje charakteru!

    OdpowiedzUsuń
  6. BEAUTIFUL PICS!XX



    GIVEAWAYYYYY ON
    www.moustachic.com
    www.moustachic.com
    www.moustachic.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, ja również zakochałam się w burgundzie. Śliczna spódniczka ostatnio zastanawiałam się nad kupnem podobnej :)

    http://needyesterday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam każdy element w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. wow I really like your tights!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne połączenie czerni i burgundu <3 !

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz świetnie!
    Rajstopy dodają Ci uroku :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem oczarowana tą stylizacją! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna spódnica i sweter !!!!<3
    Fajny look !:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przechwyciełabym z chęcią całą stylizację! Jest świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz przecudownie! Moje serce od dziś należy do Ciebie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. ~simple, but stylish ! U look great!

    OdpowiedzUsuń
  17. I love the tights!

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline !

    OdpowiedzUsuń
  18. Po prostu jesteś genialna! Wyglądasz bosko! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się ten zastaw, a najbardziej spódnica!:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna całość;)

    pozdrawiam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Creepersy na koturnie wyglądają genialnie!
    A co do całości c\to wszystko jest fantastycznie połączone! ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog :)) Na pewno będę zaglądać tu częściej :))



    www.limitofcontrol.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie da się ująć ... jesteś niesamowita!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor lakieru bardzo fajnie współgra z kolorem bluzki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko tak bardzo mi się ze sobą podoba, że aż zaniemówiłam.. :)
    Idealnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. cudne są te rajstopki, a burgund uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. rewelacyjna stylizacja. Burgund kocham cały sezon i mi nie przejdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Burgund tak to kolor ktorego w szafie nie może zabraknąć a w polaczeniu z motywem krzyży daje genialną kompozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zakochałam się w tych rajstopach, wyglądasz w nich cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Super wygląda ten zestaw, co prawda sama nie mam odwagi nosić takich rajstop, ale podobają mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  31. you look awesome :)

    http://teenfashioncorner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczna bluzka i spódniczka ;)) mam takie same rajstopy

    OdpowiedzUsuń
  33. Great! Awesome sweater!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. właśnie zauważyłam, że burgund ostatanio wkrada się w kobiece szafy. sama zastanawiałam się czy nie zmienić koloru spodni na ten odcień.. bo pobrudziłam jasne jeansy i nie idzie odprać.. więc nawet nie byłoby szkoda gdyby sie to nie udało. ;)
    rajstopki super ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Choć zazwyczaj połączenie tych kolorów bywa smutne, potrafiłaś świetnie tą stylizacja ożywić.

    OdpowiedzUsuń
  36. Incredible the tights great!

    www.ladyparisienne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny look ;)

    Zapraszam również do mnie:
    ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. very cool blog :)
    Did you like to look at us blog?
    Wirklich schöner Blog :)
    Like M&V
    love martha and vivi

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny blog;) Wyglądasz cudownie.
    Każda stylizacja jest niesamowita.
    Z pewnością bede obserwowała.

    Zapraszam do mnie: http://www.myfashioonstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny blog. Obseruję. Bardzo podoba mi się twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie wyglądasz! Masz super urodę!

    OdpowiedzUsuń
  42. Wooow ! Rajstopki, bluzka biżuteria ! IDEALNY ZESTAW <3

    http://sshakee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. pięknie pięknie pięknie i w moich ulubionych ostatnio kolorach ! :D

    OdpowiedzUsuń
  44. You look so beautiful, I love your style and I definitely want the tights, the shoes, the skirt and the jewelry! I'm your newest follower now! Maybe you would like to follow back? love&kisses

    http://kimsophi.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładnie jak zawsze ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładnie wyglądasz ;) Śliczna <3

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. the cross printed burgundy jumper is amazing!
    As well as the suspender tights
    xx
    much love
    samecookiesdifferent.blogsopt.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Wow, wyglądasz po prostu zajebiście, wszystko mi się tu podoba, a chyba najbardziej te rajstopy. Bardzo w moim stylu!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. cute outfit! burgundy is a great color on you :)


    -Gita
    mimiandchichi.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Such a pretty look, your tights and shoes are fabulous! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. You look such stunning!
    Great blog, following! :)
    http://dreameranete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. wow jestem pod wrażeniem !!!! <3 pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. awesome skirt!
    kisses!




    Angela Donava

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczny zestaw
    ogółem nie podobają mi się creepersy ale te są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczny zestaww !!! <3

    obserwuje = licze na rewnaż . Dopiero zaczynam a początki pewnie jak wiesz są trudne ;)

    http://start-alloveragain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. piękne dodatki, biżuteria jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  57. łaaał piękna i cudowny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  58. wow! great look!!!

    wanna follow each other?
    http://thedaydreamings.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  59. I love your sweater!!! I'm crazy about the color burgundy
    Kisses
    Moi Coquette

    OdpowiedzUsuń
  60. Genialny zestaw !
    Bluzka i rajstopy są świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  61. śliczna stylizacja podoba mi się na maxa !!

    OdpowiedzUsuń
  62. świetny zestaw, dobre zestawienie creepersów na koturnie, te buty gdy dobrze się dobierze do stylizacji potrafią nadać fantastyczny charakter :)

    OdpowiedzUsuń
  63. creepersy na koturnie mnie rozwaliły, świetny outfit!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  64. dziękuje :)
    genialne zdjęcia <3
    zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Też uwielbiam burgund a w Twojej stylizacji prezentuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Od razu twój blog przyciągnął moją uwagę bo masz świetny gust a stylizacje są tak świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  67. liczę na rewanżyk w kwestii obserwacji i pozostawienia p sobie śladu :D

    OdpowiedzUsuń
  68. I love your blog ! nice look and nice post ! i follow you
    Follow me back
    Abla
    http://ablacadabra.blogspot.com/
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  69. bardzo lubie Twoj styl - genialny top :)

    OdpowiedzUsuń
  70. buty i kolor bluzy mnie zachwyciły! Cudowne połączenie spódnicy z bluzą i dodatkami! ♥

    OdpowiedzUsuń
  71. przejrzałam kilka twoich stylizacji i z ręką na sercu mogę powiedzieć, że kocham twój styl ! Agresywny a z gracją tak bym określiła ♥ Obserwuję i czekam na dalsze stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Some details are fantastic, the pantys and the crosses shirt are great.

    Muy guapa. thanks for your comment.

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  73. so lovely outfit...like your red lips

    OdpowiedzUsuń
  74. przepiękna spódniczka zapraszam do mnie : )

    http://paulakate-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Boski kolor swetra ! Ostatnio upodobałam sobie w szczególności właśnie bordowy ;P

    OdpowiedzUsuń
  76. jeju jakie zajebiste rzeczy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Mój blog- DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. świetna stylizacja. uwielbiam przemycanie gotyckich klimatów do mniej kontrowersyjnych strojów.

    OdpowiedzUsuń
  78. rewelacyjny zestaw ! Burgund z czarnym tworzą jedne z najlepszych połączeń :)

    OdpowiedzUsuń
  79. świetny sweter i piękny makijaż :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Bardzo mi sie podoba :) Masz świetny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Masz świetną styówe i fjany blog :D
    Ja zapraszam na swojego bloga, ponieważ dopiero co założyłam dlatego zależy mi na waszej opinii :) Zachęcam do komentowania i czytania, zależy mi :)
    http://foreversmail.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń