sobota, 19 stycznia 2013

50

Uwielbiam łączyć faktury i materiały! Dziś połączyłam eko skórę, zamsz i bawełnę w 3 moich ulubionych kolorach: czerni, bieli oraz złocie. Zestaw, który Wam dziś zaprezentowałam idealny jest do "śmigania", w szczególności, że buty które mam na sobie są moją najwygodniejszą parą w szafie!
 



pic. by Karolina Foks

kurtka: StaffbyMaff
koszulka: H&M
legginsy: WOMANonline
snapback: LookAtMeNow
torba/ plecaczek: Antelope  Fashion
biżuteria: Romantica & Malvaretki, RockZone, Romwe
buty: Vans | Eastend


KONKURS


Razem z Escribo zorganizowaliśmy małe rozdanie.  Do wygrania są 2 kalendarze (w wybranym przez siebie kolorze o wymiarach  9 cm x 13 cm), które zostały ręcznie wykonane oraz mają skórzane okładki. Zasady są proste:
 1. Dodać do obserwowanych mojego bloga.
2. Polubić fanpage ZIMNICKA
3. Zostawić komentarz z imieniem i adresem e-mail pod tym postem.
Konkurs trwa do 24 stycznia do 23.59! 

177 komentarzy:

  1. No wspaniałe połączenie. A anjbardziej, to chyba podoba mi sie Twa szminka..
    Kurcze.. chyba muszę w koncu przerzucić się z błyszczyków na jakis delikatny kolor szminki.. :p
    Pozdrawiam Cieplutko:p
    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This is amazing! I love baseball caps especially combined with leather backpacks... Gorgeous! www.moiminnie.blogspot.com x

      Usuń
  2. I absolutely love the jacket!! Nice outfit!


    Gabriele
    Gabriele_vys@yahoo.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, świetny blog! wyglądasz pięknie ;* obserwuję i zapraszam do mnie ;*

    pozdrawiam Violet

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tą stylizację! trafiona w 100% w mój styl <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Great outfit, I like it =D
    <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Great jacket!
    xx
    www.clothesandcamera.com

    OdpowiedzUsuń
  7. hi ! thx you for your comment !
    so .. i'm in love with your jacket !! and the hat .. amazing !!!
    Milca
    www.milcaway.tk

    OdpowiedzUsuń
  8. hahha i love that hat!

    www.studdedkisses.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Izabela, Izabela.Goral95@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooooooo extra!! :) Ale w szmince się zakochałam! Zdradzisz skąd to cudo? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia!
    świetna stylizacja i super dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta kurtka jest boska, czapeczka też! Rewelacyjny set :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kurtka!

    Angelika
    blondie5991@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. stylizacja robi szau! łączenie materiałów jak najbardziej CI wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wszystko połączyłaś. A kurtka i plecak podbiły moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  16. i NEED that jacket in my life :)
    brooke @ what2wear

    OdpowiedzUsuń
  17. na modzie to ja się nie znam, ale całość podoba mi się!:)
    w ogóle to ładna jesteś:O

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie wyglądasz na zdjęciach ;)


    a może mi się poszczęści i wkońcu coś wygram ;D

    kolorovaax3@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  19. Love this style!!!
    xoxo Amari

    http://estilosierra.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny zestaw. Kurtka rewelacyjna. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. You look awesome x

    http://paintmeinthelandscape.blogspot.de/2013/01/outfit-striped.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna styll . <3
    http://zycietotylkoinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW!!!Fantastyczny look :)A TY Jesteś śliczna :)
    Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. kurrtka po prostu odjechana w kosmos !!!! cudo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajnie połączyłaś wszystkie elementy stroju. Ciekawie wygląda ta kurta, idealnie pasuje ten plecaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kalendarzyk nie powiem..ładny, ładny i szczerze powiedziawszy nie mam na obecny rok :)


    Alessandra W.
    olaa138@wp.pl



    __________________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. kompletnie w moim guście, miazga !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. Aleksandra S.
      tuchthelifestyle@gmail.com

      Usuń
  29. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego weekendu.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
  30. Konkursów nie lubię bo nigdy nie wygrywam :P ale zestaw świetny, najfajniejsza kurtka!! Na vansy też poluję .. najpóźniej na wiosnę będą moje :)) :* Weronika

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow! Idealne połączenie. Bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow! Idealne połączenie. Bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudne zdjęcia! Świetnie wyglądasz!
    Boski plecaczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję świetnego wyczucia stylu. Bardzo ciekawe stylizacje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Ajjj swietnie wyglądasz!!!
    pozdrawiam
    ***

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny look ! bardzo do Ciebie pasuje ten klimat <3 kurteczka Cud Miód <3 ! :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Też lubie takie połączenia! wyglądasz doskonale!

    OdpowiedzUsuń
  38. Love love LOVE the Vans! This is super lovely chick :)

    http://theundersized.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  39. Love this jacket!

    xo Sootjeelina

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowna stylizacja! Świetne zdjęcia, wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. wow that jacket is awesome xx

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna kurtka. :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy na naszego nowego projektanckiego bloga: http://surrealistycznyduettworczy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Genialny snap! ♥

    Karolina
    karolinanecel@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. You are looking absolutely great on your photos! The style is perfect and you seems like a model. Great compliment :-)

    It was a pleasure for me to have a look on your photos.

    And thank you so much for your nice comment on my blog.

    xxx
    Rena

    http://dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  45. great blog.i'm a new follower,follow back?

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow... great pictures! You look amazing :)
    I love your backpack :)

    http://gamesoffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Kurtka jest bardzo ciekawa !:) Jak się sprawują vansy w taką pogodę przeciekają czy nic?

    OdpowiedzUsuń
  48. FUCK YEAH. i love these pics. your style is outstanding. im in looove


    xx m

    thisishowwerule.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Your Jacket is great! I love the textures on it!
    I love the snow in these pictures, the black and white ones look amazing!

    E x

    OdpowiedzUsuń
  50. Jestem tu pierwszy raz, ale już obserwuję i na pewno będę zaglądać częściej. Masz świetny styl :D.

    OdpowiedzUsuń
  51. piękna kurtka, świetnie dobrana biżuteria, piękne buty, uwielbiam! A zdjęcie, gdy daszek czapki jest do tyłu - inspirujące! ;d

    Barbara, famfaramfam@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. wow great look !!! Love the hat & jacket! Maybe we follow each other!? let me know :) greetings www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  53. dziękuję za komentarz ;) super zestaw i fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  54. your accessories are awesome! love the hat :)

    xx
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  55. Asia
    asia.naumowicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Rewelacyjny zestaw! Kurtka mega. bardzo mi się podoba. *.*

    OdpowiedzUsuń
  57. great photos! :)

    and thank you btw, pleased to hear!
    Lina♥

    OdpowiedzUsuń
  58. Ojej, wyglądasz fenomenalnie! Boska stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. wow, zestaw idealny! bardzo podoba mi się czapka, uwielbiam ten typ. ;)
    pozdrawiam serdecznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. zdecydowanie Cię uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  61. Cudownie! Zazdroszcze bluzy!

    OdpowiedzUsuń
  62. Your jacket is cool!

    xxLiora
    lioraatsea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Thanks for your comment!
    Love your jacket so much!
    -Kati

    OdpowiedzUsuń
  64. how gorgeous! I love the outfit and the pics, great set btw :)
    xoxo
    M

    OdpowiedzUsuń
  65. aww, <3
    so beautiful!
    i'm following you now :)
    xo, Ana Rita
    http://welcome-to-riitzerland.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  66. Blog świetny
    a zdjęcia śliczne
    zapraszam na mojego bloga
    http://moiezyciemujswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. jesteś boska! :3 PS. chcę Twój kolczyk do nosa :D
    + obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  68. ja sama mam już kolczyk w nosie od jakiś dwóch lat, ale nie mam takiego kółeczka, a strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Swietny blog!
    Super stylizacja :))
    Obserwuje i zapraszam do siebie :P!

    OdpowiedzUsuń
  70. Dlaczegoby nie spróbować? :D
    ANIA! www.aniusiaa555@tlen.pl (reszta również wykonana)

    świetnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  71. Love your blog, you totally have a new follower. This outfit is so great!

    OdpowiedzUsuń
  72. Ej no to ja muszę wygrać! Zaprosiłaś to teraz masz! Koniecznie ten rózowofioletowy. Koniecznie przez przypadek mnie wylosujcie! :D
    Na imię mam Molly, znaczy Maryśka (copowiemolly@gmail.com)

    P.S. Alarm jest faktycznie alarmowy, mam ale sie trochę boję używać ;D

    OdpowiedzUsuń
  73. I love your shoes!
    Good blog!
    A kiss from welovestylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. rewelacyjny zestaw, zwlaszcza gora :-)

    OdpowiedzUsuń
  75. Love that jacket!! (:

    -theresa
    collaredblouse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Gorgeous pictures! I love the outfit. Thanks so much for visiting and commenting on my blog!

    Style Infatuation

    OdpowiedzUsuń
  77. Great outfit and pics!

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline !

    OdpowiedzUsuń
  78. Obserwuję jako: 92ana
    annaszuba@op.pl
    facebooka nie mam.:/

    Masz ciekawego bloga.:) Podoba mi się Twój styl.:P

    OdpowiedzUsuń
  79. Wyglądasz rewelacyjnie!!!Uwielbiam plecaki!

    OdpowiedzUsuń
  80. Fantastycznie wyglądasz!!
    Uwielbiam plecaki są fajną alternatywą dla torebek.

    OdpowiedzUsuń
  81. Kurteczka jest genialna! :D sporo się na niej dzieje... :D

    OdpowiedzUsuń
  82. Cudna ta kurtka ! Świetny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  83. Rewelacja! wyglądasz genialnie! i ta kurtka <3 zapraszam do nas. M.

    OdpowiedzUsuń
  84. Fajny blog i konkurs mi się podoba, ale niestety nie wezmę udziału :)


    zapraszam: http://yumiiulrich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Boski look ;)
    xoxo

    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. buty i czapka ♥.♥

    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. I really love your look, its the kind of outfit I would wear! Oh and you're beautiful, I'm following :)
    xx
    http://creepers-and-cats.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  88. czapa kontrowersyjna, lekko wulgarna ale tobie we wszytskim dobrze :)
    <3 buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  89. świetna kompozycja, bez dwóch zdań!

    OdpowiedzUsuń
  90. czapka oo ! ♥

    nie wiem ale chyba mało osób zauważyło konkurs, więć
    Ola, Aleksandra , ostanek@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. Wooow! The look is so gorgeous! I am in love with this jacket ❤

    xx San☽
    owlspassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Swietnie !!!!!

    Aleksandra ,gumis.xd@goolemail.com

    inversova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. amazing outfit! <3 i'm waiting for new post - your blog is perfect ;-) xox

    OdpowiedzUsuń
  94. świetny snapback ;)

    Kasia
    katarzyna.kasperska00@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  95. amazing love it all esp your cap!

    your newest follower no.1035,hope you can follow back!

    Savina
    The Blossom Girls♡

    OdpowiedzUsuń
  96. Great pictures! I love all of them
    xx

    OdpowiedzUsuń
  97. kurtka super. generalnie całość jest świetna ale zastanawiam się czy Ci nie zimno? :D

    OdpowiedzUsuń
  98. Nie mogę przestać przyglądać się tej kurtce - fenomenalna! :)
    A i do konkursu się zgłoszę, a co!
    Pozdrawia Ola z belleoleum@gmail.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  99. Jest mi przykro, że dopiero niedawno znalazłam Twojego bloga. Niesamowite stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  100. I love your jacket! It looks amazing on you! And the bag looks great with the outfit! :D

    OdpowiedzUsuń
  101. dlaczego tak dobre blogi odnajduje tak późno?!swietna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  102. love your blog and your outfit!
    i followed you!
    visit me blog?
    Http://voguemarcelino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Love the textured jacket and the rucksack!!

    www.ngofficial.blogspot.co.uk

    <3

    OdpowiedzUsuń
  104. love your cap!
    xx
    love
    have a great tuesday night <3

    OdpowiedzUsuń
  105. jezus ale ty masz zajebisty styl! obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  106. Katia cloe_punky@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. Katia cloe_punky@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. połączenie wyszło ci genialnie, oja jaram się tym postem, swietnie wygladasz!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  109. genialna jest ta kurtka ! taka inna niż wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  110. jesteś śliczna!! ;)
    masz świetny styl ;)

    http://agaa-agata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. Patrycja
    rainie.pati@gmail.com

    Wyglądasz cudnie!<3

    OdpowiedzUsuń
  112. super kurtka !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  113. jaki świetny zestaw! kurtka mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Nie jesteś przypadkiem z Nałęczowa?:DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od 1,5 roku mieszkam w Nałęczowie.

      Usuń
    2. mam rodzinę w Nałęczowie, mój kuzyn ma z Tobą zdjęcie na fejsie ;d

      Usuń
    3. pewnie chodzi o Chudego, coś słyszałam :)

      Usuń
  115. Czapka jest super, ale najbardziej podobają mi się plecaczek i buty. Teraz będą mi się śnić po nocach! :P
    Justyna
    hiddenfromtheday@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  116. zestaw genialny;)

    Pozdrawiam:)
    TheMaleStreet

    OdpowiedzUsuń
  117. Idealny zestaw jak zwykle zreszta:P.

    OdpowiedzUsuń
  118. Fajny post, a to trio kolorystyczne także należy do moich ulubionych :) Dołączam do grona obserwatorów, jak chcesz się odwzajemnić to będzie mi miło.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon na fajne zakupy
    Szczegóły tutaj:
    http://modnywieszak.blogspot.com/2013/01/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  119. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego dnia.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
  120. Oddawaj kurtkę!!! <3 Perfekcyjnie, jak zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  121. pasuje Ci taki styl, chociaż ja bym się w tych ubraniach kiepsko czuła

    OdpowiedzUsuń
  122. Ewelina
    ewelinakwiecien98@gmail.com

    :*

    OdpowiedzUsuń
  123. Dziękuje! <3

    Cuuudowne buty, vansy love:D

    OdpowiedzUsuń
  124. Przepiękne zdjecia
    dodajemy do obserwatorów ?

    OdpowiedzUsuń
  125. i love this look!!! wish i could oder that hat ;-P

    OdpowiedzUsuń
  126. Świetne połączenie. Sliczna jesteś . A mogę wiedzieć jaki model to Vansów , bo sa boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  127. rewelacja!wszystko mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  128. Jaram się na maxa kurtką! Wyglądasz w niej zachwycająco!

    OdpowiedzUsuń
  129. Dasz link do tych butów?; p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.eastend.pl/sklep/buty-vans-meskie-trampki-vans-106-vulcanized-bka/Trampki-Vans-106-Vulcanized-BKA

      Usuń