sobota, 25 sierpnia 2012

31

Ostatnio zaopatrzyłam się się z biżuterię; tym razem postawiłam na kolce i ćwieki. Oczywiście nie mogło zabraknąć ulubionego czasopisma oraz książki, które przyleciały aż z Oslo. Niestety nie mogłam pokazać Wam wszystkich ubrań, jednak te które się tutaj znajdują to jak dla mnie MUST HAVE na nadchodzącą jesień: asymetria, koronka, moro, norweskie wzory, ćwieki oraz neony.

okulary, bransoletka i naszyjnik z kolcami: MADCATSHOP, futerał: Guess, zegarek: Jelly Watch, opaska z ćwiekami: ROMWE, kolczyki pióra: H&M %, pierścionek Accessorize

Fashion Bible (Oslo) & Vogue British

Aleksander MQueen

 prezent z Italii, NIKOMU, ROMWE, Glamorous UK,  C&A
 
Przypominam o konkursie organizowanym razem z PINSPIRE, gdzie do wygrania jest naszyjnik od MISSSPARK

118 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wszystkie, które posiadam przywożę z zagranicy bądź dostaję. Ten był zakupiony w Oslo.

      Usuń
  2. cuuuuuudowne rzeczy <3

    http://youneedfashioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uoooouuuuu! what a cool blog!

    so stylish!

    xx
    bcnscrawls.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog : > Obserwuję ; >

    Odwdzięcz się :
    http://broushe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana masz sporo tych nowości :) czekam aż się w nich pokażesz :) -


    www.classicorcool.com - zapraszam do newsletter'a :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudowne zdjęcia.
    Zazdroszczę takiej kolekcyjki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Okularki bardzo mi się podobają. Ile ciuszków. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądanie takich ciuchów, to czyta przyjemność. ;)

      Usuń
  8. zdjecia 1 klasa :) bardzo mi sie podobaja :)
    obserwujemy ?;>:)

    OdpowiedzUsuń
  9. hahaha. no to fajnie masz, wiesz co, a ja miałam oszczędzać, a Ty tak kusisz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. No mnie też było ciężko, ale od czego są sh :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie tu jest taki haczyk, że nie wiem, czy mogę, bo kiedyś już chciałam wziąć udział, ale na pinspire, żeby się zarejestrować trzeba mieć 18 lat i nie wiem czy mi się opłaca robić cokolwiek, bo jakbym jakimś cudem wygrała to by się okazało, że nie mogę nagrody odebrać ;P Właśnie nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. No właśnie nie wiem, czy mogę brać udział w tym konkursie, czy nie muszę mieć skończonych 18 lat, bo żeby się zarejestrować na pinspire trzeba mieć "chyba" (bo już jakiś czas temu chciałam się zalogować) skończone 18 lat i co będzie, jak jakimś cudem wygram i nie dostanę nagrody :P hahaha. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne lenonki !!!! zapraszam mfashion88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej, zazdroszczę. Też bym chciała tyle ubrań. ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolce i ćwieki to rzeczywiście hit jesieni, sama muszę się zaopatrzyć. I oczywiście koronka! Militarny styl mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. OMG! cudowne rzeczy :) uwielbiam ćwieki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, bardzo fajne rzeczy. kołnierzyki, ćwieki <3 bosko :)!! obserwujemy?
    co do konkursu, to nie biore udzialu, bo raczej nie mam szczescia :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  18. lovely stuffs .. do love it <3

    http://degeekyshinly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. oo te okulary ! świetne :) i bardzo zadszoszczę Tych ubrań ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko mi się podoba! *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystko super :)
    przejzałam inne wpisy i świetne zdjęcia :)
    stylizację bardzo ładne ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. oo :D lenonki nie w moim stylu ale tak pozatym podobają mi sie ćwieki na biżuterii : D

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne rzeczy :)

    Pozdrawiam.

    http://fashionwonderlandforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne rzeczy ;-)
    dziekuje za komentarz....

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowne rzeczy! a naszyjnik z kolcami mam taki sam :)) ale kupiłam go na allegro trochę taniej ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo podoba mi się biżuteria. obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna bluzka z kołnierzykiem :) Mam podobną.
    Zapraszam: http://poocahontazz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. really like those awesome glasses! great finds

    OdpowiedzUsuń
  29. Przecudne okulary, ogólnie rzeczy bardzo mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  30. wspaniale rzeczy te szare z ćwiekami mega :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawe ubrania, okulary super!

    OdpowiedzUsuń
  32. Przecudowne okulary ! *.*
    Wogóle wszystko jest śliczne ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Ile cudności;)
    Dziękujemy za wizytę i miły komentarz;)

    OdpowiedzUsuń
  34. wszystko wygląda mega fajnie! cool ;)

    http://mamasaidbecool.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. okulary są świetne, te ze złotym :)
    + zdj. ubrań są cudowne!

    zapraszam do siebie na palistory.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  36. cudne lenonki, też by mi sie nowe przydały :)
    Koszulki też świetne, szkoda jednak że nie widac ich w całej okazałości :)
    zapraszam do mnie i prosze o wsparcie, dopiero zaczynam.
    http://yuuki-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. ja musialem vouga czytac w tesco, hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  38. nono, to się szykują świetne zestawy na jesień~!

    OdpowiedzUsuń
  39. im loving the alexander mcqueen!
    can't wait to see you on my blog!
    www.faashiongeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne okulary:)
    Zapraszam na: http://www.facebook.com/pages/Life-by-Alice-Rose/285540188146947

    OdpowiedzUsuń
  41. Opaska z ćwiekami to moje marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  42. no to czekam na stylizacje z nowościami :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Niezły zestaw na nadchodzącą jesień!

    OdpowiedzUsuń
  44. aaaa, rozumiem :D już myślałam że coś się stało xD :D a ja będę miała niedługo lennonki :) <3

    OdpowiedzUsuń
  45. OMG! Thats awesome!!!!!!!

    Love all your purchase!!!

    Kisses,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  46. Zakochałam się we wszystkim *.*

    OdpowiedzUsuń
  47. wszystko mi się podoba. Ale najbardziej ta (żółta,seledynowa) koszula ;)

    wpadnij do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  48. Dziękuje bardzo za miły komentarz ! ;)
    Wszystkie rzeczy są śliczne <3
    Pozdrawiam Cię serdecznie + obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję ! ;) zdj - kolczyk piórko w miniaturce ;D

    OdpowiedzUsuń
  50. chętnie przygarnęłabym niektóre z tych cudowności! :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. lovely! I like shades - I have that circle framed shades too though its from romwe.

    -xoxo-
    senyoritalakwachera.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Jakie śliczności:)
    obserwuję, mogę liczyć na to samo:)?
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. świetna biżuteria! piękne bluzki..
    tez zamierzam zaopatrzyć się w nowego 'Vogue':)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Wow, fantastic photos and clothes, love them all!

    OdpowiedzUsuń
  55. Wielkie dzięki za komentarz :) Prześwietne te rzeczy!
    Pozdrawiam
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  56. sporo tych nowości! :)

    -Doris

    OdpowiedzUsuń
  57. dużo naćwiekowanych rzeczy widzę<3

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetne rzeczy, podoba mi się bardzo ta żółta koszula. :)

    XOXO, elverka.

    OdpowiedzUsuń
  59. Też muszę zainwestować w biżuterię, bo jeśli o to chodzi to u mnie biednie ;p Zauważyłam, że w każdym sklepie pełno bordo jest, w sumie nie wiem czy coś kupić w tym kolorze czy nie, strasznie jesienny ten kolor, ale pewnie się skuszę i tak.Nie wiem czy to sukienka czy bluzka ale to w kolorze takim limonkowym z kołnierzykiem bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Nice Colors and style.
    @paquetevistasbi

    OdpowiedzUsuń
  61. coś w tym jest <3.
    zapraszam do mnie ;www.welcome-to-realityy.blogspot.com
    Liczę na miły komentarz ;**

    OdpowiedzUsuń
  62. omg you got a lot of new awesome apparels, love those studded stuff and McQueen blouse! <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  63. świetne okulary, świetny blog!
    obserwuję i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  64. wszystko cudne no i lenonki mogłabym takie mieć, może jeszcze gdzieś upoluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wpadaj na stronę MADCATSHOPU - aktualnie są promocje na okulary!

      Usuń
  65. ah, cudowne nabytki! ta bluzka z ćwiekami, choć złożona, bardzo mi się podoba :3

    OdpowiedzUsuń
  66. ah, uwielbiam koronkę i ćwieki! ;o

    OdpowiedzUsuń
  67. Uwielbiam tego bloga! Będę tu częstym gościem, bo jestem pod wrażeniem:) Śliczne zdjęcia:) Oby tak dalej. Zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  68. spodnie z ćwiekami wyglądają bosko!
    u mnie też Vogue UK jest lektura obowiązkową :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Już się nie mogę doczekać posta z... moro w Twoim wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  70. zakupy genialne! Chętnie bym je przygarnęła:)

    Pozdrawiam cieplutko, Paulina

    OdpowiedzUsuń
  71. So beautiful. You look precious in this look!
    MY CHIC

    OdpowiedzUsuń
  72. Wspaniałe rzeczy :)) Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  73. ojej jakie cudowne rzeczy...Każdą sztukę bym przyjęła do swojej garderoby!

    OdpowiedzUsuń
  74. Piękne ubrania. :)
    Muszę przyznać, że zainspirowały mnie do poczynienia swoistych zmian w swojej szafie.
    Pozdrawiam, Sugar Rhyme.
    Możesz mnie znaleźć na: sugarhyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń