czwartek, 3 maja 2012

18

W dzisiejszym poście można już przyznać, że jest w 100 % wiosennie. Stylizacja jest dosyć prosta: biała asymetryczna koszulka (która została pokazana poprzednio) połączona z jeansami i wysokimi butami na korku, które wbrew wielu pozorom nadają się nawet na rower; dodatkowo na wieczór można założyć wiatróweczkę, która jest mojego projektu.  Dodatkowo pod koniec notki filmik z ostatnich zdjęć.










kurtka: Krystyna Zimnicka
bluzka: h&m
spodnie: SH
buty: OVS (wakacyjne zakupy we Włoszech)


Razem z Karoliną Foks kilka dni temu nakręciłyśmy filmik, efekty po kliknięciu w poniższe zdjęcie:



75 komentarzy:

  1. dzieki! super u Ciebie
    fajna stylizacja, zajebisty roooower ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja ;p .

    ps.

    Szyję różne koszulki , oraz ozdabiam je .
    o szczegóły proszę pytać pod moim nr gg : 35068151.:) pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wyglądasz i świetny rower :)

    OdpowiedzUsuń
  4. loveli pics!
    so cute xoxo
    Be.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia. :)
    Bardzo fajny blog, możemy się obserwować jeśli masz ochotę..? :))

    xoxo
    http://martiinfashionland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia! stylizacja również ! zapraszam do siebie! obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ten zestaw! spodnie są rewelacyjne, w ogóle wszystko jest rewelacyjne! buziolki

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz super fajnie:)A filmik jest świetny,bardzo miło się oglądało:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie zdjęcia ! Muszę przyznać, że marynarka i NIEZIEMSKIE spodnie z Sh ( dlaczego ja takich nie potrafię znaleźć ?! :( ) idealnie się komponują ! Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, super pomysł z tym rowerem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja,idealna na majową przejażdżkę rowerem:)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne zdjęcia, spodnie genialne, a filmik już mówiłam że bardzo mi się podoba :)
    PS. rower też świetny!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. ale rower ; o marzę o takim ! a jak świetnie jesteś ubrana !

    OdpowiedzUsuń
  14. faktycznie fajny luzak na rower, zazdroszczę Ci, że masz taką sylwetkę i możesz nosić ten krój spodni... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w zdjęciach! Są piękne, takie klimatyczne, naprawdę świetne. A jeśli chodzi o stylizację, to niczym się nie różni od zdjęć, wszystko tak spójnie dobrane. Spodnie są rewelacyjne, nie wiem jak ty je znalazłaś w sh szczęściaro :) Kurtka, bluzka, cudowne!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. I really love those jeans, the fit is so effortless. looks amazing!

    xxxx


    whatthekittydraggedin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. stylizacja prosta, ale bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudna stylizacja ;) taka zwyczajna. ładna bluzka i wgl. zdjęcia bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. super zestaw:) obejrzałam filmik i strasznie mi sie spodobał:) a sesja super:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Super kurteczka. Proste zestawy są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  21. pierwsze zdjęcie w 100% powiało klimatem lat 90. fajny zestaw, tylko spodnie zupełnie nie trafiają w mój gust, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna stylizacja;) bardzo spodobały mi się koturny

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładna stylizacja :)
    zapraszam do mnie:
    http://www.malinowekwiatymalwy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zdjęcia ! :)
    bardzo ładne buciki :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś niesamowicie fotogeniczna.
    M.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna stylizacja :)
    Zdjęcia w dobrym klimacie!!

    Pozdrawiamy

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  27. ojej takich spodni to ja wypatruję już chyba od zawsze! kocham to *.*

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny zestaw ;) i bardzo fajny rower :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uroczo wyszły te fotki z rowerem. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jest coś zachwycającego w Twoich zdjęciach. Na dodatek interesujący blog. W wolnej chwili zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania, odwdzięczam się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna stylizacja. Niby zwyczajnie ale z takim posmakiem :)
    Buty przecudowne ;)
    Uwielbiam takie rowery.
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczęłam pracę nad moim nowym blogiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. swietny motyw z rowerem:) bardzo mi sie podoba, dodaje retro charakteru :D

    OdpowiedzUsuń
  33. omom <3 ale jesteś śliczna. :) szkoda, że ja nie mam takiego roweru pewnie też zrobiłabym sobie z takim zdjęcie! :D klimatu dodaje fajnego. :) podobają mi się też zdjęcia z samochodami starymi może kiedyś będę miała taką okazję xD

    OdpowiedzUsuń
  34. Perfekcyjny zestaw! Bardzo podobają mi się zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zdjęcia z rowerem, genialny motyw :D

    OdpowiedzUsuń
  36. cudowny rower :) a Ty wyglądasz genialnie! bardzo podobają mi się spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Niezmiernie mi miło, że przypadł Ci on do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Najbardziej podoba mi się w Twojej stylizacji ta lekkość, klasyka. Rower jest boski a Twoja bluzeczka - miodzio
    Wielkie brawa dla Ciebie
    Zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo ładne zdjęcia! świetnie wyglądasz!;))

    OdpowiedzUsuń
  40. Zaraz biorę się za oglądanie Twojego filmiku :) A co do stylizacja to tak jak pisałaś - prosta. Ale ta Twoja prostota ma w sobie to coś co przyciąga uwagę i powoduje, że chce się na Ciebie patrzeć.



    Na naszym portalu Silesiayoung został umieszczony krótki reportaż z wizyty w naszym miejskim schronisku dla zwierząt, bardzo zależy nam na tym, by dotarł on do szerszej ilości osób, więc serdecznie na niego zapraszam i zapowiadam, że za komentarze tam pozostawione również się odwdzięczamy:
    http://silesiayoung.pl/schronisko

    OdpowiedzUsuń
  41. pięknie wyglądasz ;*
    fajny rower, ale nie wiem czemu, nie umiem na takich jeździć :D

    OdpowiedzUsuń
  42. cudowny rower i świetna stylizacja!!

    OdpowiedzUsuń
  43. świetny zestaw :)) lubię takie połączenia :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Woow jak to się stało że nie trafiłam tu szybciej? :) Świetnie zdjęcia i bardzo inspirujący filmik :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  46. doskonałe zdjęcia, piękne kolory i świetny rower. dodajemy o obserwowanych i z wielką przyjemnością będziemy wracać.

    OdpowiedzUsuń
  47. swietna wiosenna stylizacja, piekne masz slosy a zdjecia z rowerem sa swietne!

    OdpowiedzUsuń
  48. buty wyglądają świetnie
    a filmik jest bardzo fajny, choć odrobinę bym go skróciła by zostawić widzowi taki mały niedosyt :P

    OdpowiedzUsuń
  49. you have amazing hair! love the look. Very cool!

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudowne zdjęcia ; ) Pięknie wyglądasz i masz świetne buty ; )

    OdpowiedzUsuń
  51. bosko się prezentujesz !:) świetna kurtka
    a w rowerze się zakochałam<3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Filmik jest klimatyczny, świetny look! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo ładna stylizacja! Dodaję do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo mi się podoba ta stylizacja. Lubię czasem tak pooglądać bardziej męski i luźny styl, fajnie się prezentuje na nas ;p Dziękuję za odpowiedź u mnie na blogu.
    Pozdrawiam:>

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny set, strasznie mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. sliczny zestawik. Klimatyczne zdjecia. Bardzo mi sie u Ciebie podoba

    OdpowiedzUsuń
  57. piękne zdjęcia, wycieczki rowerowe to świetny pomysł w tak piękną pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  58. bardzo klimatyczny zestaw, super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  59. Super nice look, you look awesome!

    OdpowiedzUsuń
  60. Wow, świetna sesja. Jakim aparatem zdjęcia zostały wykonane?:) Śliczna jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  61. też mam "amsterdama" tylko białego ; ) najlepszy rower ever

    OdpowiedzUsuń