poniedziałek, 23 kwietnia 2012

17

W poprzednim poście pisałam o tym, że kompletuję ubrania w swojej szafie na nadchodzący sezon. Chciałabym pokazać kilka z moich ostatnich zdobyczy. Plisy i pastele, ale też gładki materiał i mocne kolory; Z tej racji, iż mam -naście par obuwia na wysokim obcasie/ koturnie postanowiłam zaopatrzyć się w 2 pary butów na płaskim.  Ciuszki z metkami nie były jeszcze przeze mnie używane, ale już niedługo !


 Tommy Hilfiger, outlet
 
H&M

Cubus

v. Freyberg, SH (nowe z metką)

Top Shop

Top Shop

no name, SH

no name, SH

Richards, SH

BhS, SH

Allegro

Wallis

 Mohito

River Island

59 komentarzy:

  1. Świetne ciuchy !!
    Podobaja mi sie koszule i butki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne ubrania, te nowe jak i z sh. ja niestety nigdy nie trafie na nic w sh :c

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. woow super i nowe i z sh łał ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ta cieniowana koszula jest świetna! z resztą każdą rzecz bym chętnie przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, wszystko mi się podoba!! :) Zapraszam do siebie :>

    OdpowiedzUsuń
  6. ubrania niesamowicie mi się podobają, w szczególności te koszule! piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej przypadła mi do gustu ta bluzeczka z H&M i kolczyki :) Ale reszta oczywiście też bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zakupy;) bardzo podobają mi się spódniczki i koszula w paski;)

    OdpowiedzUsuń
  9. tyle fajnych rzeczy udało Ci się kupić <3

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne ciuszki, szczególnie koszula w paski!muszę mieć koniecznie:P
    A.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne.. zauroczyły mnie kolczyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. perełki! koszula z cubusa bardzo oryginalna!

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna jest ta koszula w kilku, jakby ombre kolorach <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wooow, ile ciuchów, szaleństwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam, dzięki:* w tyg lecę;) A.

    OdpowiedzUsuń
  16. ubrania nie w moim stylu, ale za to biżu zdobywa moje serce;D

    OdpowiedzUsuń
  17. nr 1 i 2 są zdecydowanie moimi faworytami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. teraz to pokaż na sobie, ja już mam kilka pomysłów na stylizację, szczególnie na transparentną koszulę wiśniową z SH!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)
    http://jakajakayka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne ciuszki ;) jest tego troszke, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. JAKIE CUDA ! Ile bym dała żeby znalazły się u mnie w szafie ! Pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ta druga bluzka jest świetna i buty są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny zakup ;D
    Może poobserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  23. O matko ta pierwsza koszula i ta 7 !Są niesamowite ! : )

    OdpowiedzUsuń
  24. Boże, jakie śliczne :*
    obserwujemy? :)

    www.daily-thinks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. najbardziej spodobała mi się ta koszula ombre czy coś z sh i pierścionek *.* mmm ! cudo !

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne rzeczy ;)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  27. Przecudny pierścionek i kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. biała bluzeczka, jest świetna. *,*

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne koszule!:)
    Zapraszam,nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapraszam do Wiosennego Konkursu H&M :
    http://zycie-kate.blogspot.com/2012/04/wiosenny-konkurs-h.html
    Do wygrania jest śliczna amarantowa sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczna jest ta pierwsza bluzeczka i przezroczyste koszula, super:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Te buciki z Allegro są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  33. nie wiem co w tym wszystkim jest najlepsze.. chyba wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. cieniowana koszula z sh jest idealna!

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne rzeczy ,szczególnie te koszule prześwitujące :)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo ładne rzeczy :) podkradłabym Ci je ;x

    OdpowiedzUsuń
  37. Najbardziej mi się tu podobają kwiatowe rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowne rzeczy!!!!! Rewelacja!!! mgiełki najlepsze!!!!

    Z przyjemnością obserwuje i zapraszam do obserwowania u mnie!!!:*:*:*:

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam:*:*

    OdpowiedzUsuń
  39. zazdroszcze spodnicy ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Kupiłaś świetne ubrania, na pewno je ciekawie wykorzystasz w stylizacjach :) Najbardziej podoba mi się pasiasta bluzka z Cubusa, oraz dwie koszule ,,mgiełki'' z second handu, wyglądają naprawdę świetnie :) Tylko pozazdrościć takich zakupów :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  41. Hey! I just found your blog and I think it's pretty amazing, well structured and with a lot of inspiring posts:)
    If you want we can follow each other, I would be very glad to have you as my new friend!:X

    OdpowiedzUsuń
  42. wow! niektore straaaszne perelki!!

    OdpowiedzUsuń
  43. kolorowa koszula z sh - piękna!

    OdpowiedzUsuń
  44. Thanks for your comment!
    I love those blouses.

    XO

    www.fashionlalalove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń