wtorek, 13 marca 2012

13

W dzisiejszej stylizacji chciałam pokazać połączenie jasnych kolorów z ciemnymi. Nie wybrałam jednak bieli i czerni, tylko fiolet przełamałam kolorem nude. Wykorzystałam w tej oto barwie bardzo wygodne buty od vero-villa, gdzie znajdziecie więcej rewelacyjnych modeli oraz torebkę, która jest moją ostatnią zdobyczą z wyjazdu do Krakowa.


płaszcz: SH
sukienka: h&m
torebka: SIX
pierścionek: SIX
buty: vero-villa
 
WYNIKI KONKURSU

Kalendarze od Escribo wygrywają nr. 18  (Ewelina, ewcia8251@wp.pl) oraz nr. 20 (Ala, alunia9705@gmail.com). Gratulacje!


101 komentarzy:

  1. Płaszczyk prześliczny, tak samo buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna masz sukienke! zdjecia masz rewelacyjne i jestes bardzo fotogeniczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy outfit;) Bardzo ładna torebeczka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. płaszczyk piękny! bardzo udana stylizacja:)

    zapraszam do obserwowania mojego bloga:)


    http://in-hype.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze to zdjęcia są robione na świetnym tle! :) Jak zwykle wyglądasz naturalnie i kobieco. Jak dla mnie, to cudem jest znalezienie takiego płaszczyka w SH, ja niekiedy znajduję tylko jakieś dodatki typu pasek. Sukienka jest piękna, ale najbardziej spodobała mi się torebka, którą sama chciałabym kupić, oraz piękne buty, które widziałam już u innej blogerki :) Bardzo podoba mi się twoje wyczucie stylu, miło się na ciebie patrzy :)

    Pozdrawiam! - Weronika

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja, śliczne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo elegancko, świetnie wyglądasz;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju masz świetny styl ! Super outfit !
    Całuje i będzie mi bardzo miło jak wpadniesz do mnie! Dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  9. lolol u mnie wyświetla się, że dodałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sukienka!

    rousseroulette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Spoer połączenie, torebka i buty - cudo ♥ :)

    Gratuluję zwycięzcom! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. płaszczyk zaskarbił sobie moje serce. jest idealny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszczyk, buty i sukienka są przepiękne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna stylizacja :) choc podziwiam, za fotki z krotkim rekawkiem:)

    zapraszam do siebie ! i obserwuje!
    veryuniquemonique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. prześlicznie :) ładnie wyglądasz z włosami na bok.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam sie! Pięknie, po prostu pięknie!

    Zapraszam do siebie ; www.look-took.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podobają mi się Twoje buty :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję bardzo ;*
    Świetne buty uwielbiam tego typu kolory ;) świetnie wyglądasz ;)
    również dodaje do obserwowanych ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz i buciki naprawde super. lubie koturny w każdej postaci:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne buty !
    Fajny blog .!
    Obserwuje i liczę na rewanżyk ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. miejscówa na zdjęcia rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo lubię Twoje outfity! tu urzekła mnie torebeczka szczególnie mocno ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny płaszcz i sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  24. buty masz świetne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ciężko uwierzyć, że TAKI płaszczyk jest z sh! ja jestem jakaś mało utalentowana, bo zazwyczaj nie mogę nic dla siebie znaleźć.. a jak już mi się coś spodoba, to jest uszkodzone w taki sposób, że już nic nie da się z tym zrobić :<
    stylizacja udana i zdjęcia świetne - mają klimat :)
    zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  26. no nie wierzę że wygrzebałaś ten cudowny płaszczyk w sh *.* rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniały zestaw! Torebeczka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna torebka. Gratuluje znalezienia takie płaszczyku sh

    OdpowiedzUsuń
  29. Marzę o takiej sukience *_*

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne zdjęcia;) boskie buty i torebka

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładna sukienka i płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  32. dziękuję za odwiedziny i zapraszam na nowy post ;)
    może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  33. mnie się podoba po prostu wszystko xD

    OdpowiedzUsuń
  34. piekny plaszczyk i torebeczka!

    OdpowiedzUsuń
  35. Na takie kolory mam pomalowany pokój i bardzo podoba mi się to połączenie :) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny outfit! bardzo podoba mi się kwiatkowe wnętrze torebki. Taki szczegół, a przyciąga uwagę:)
    zapraszam do mnie: www.feszynplejs.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem zakochana w Twoim płaszczyku!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny blog. :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili. ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne zdjęcia, świetna stylizacja :) płaszczyk bardzo mi się podoba :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. KOCHANI! Dziękuję Wam za tyle pozytywnych komentarzy. Niedawno założyłam fanpage bloga na facebooku, więc proszę o Wasze wsparcie:
    http://www.facebook.com/pages/Fashion-of-a-Shopaholic/337460926289491

    Shopaholic.

    OdpowiedzUsuń
  41. super stylizacja, bardzo klasycznie :) zapraszam do nas posh-people.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. peikna stylizacja ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładny płaszcz :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. świetny zestaw, najbardziej zakochałam się w tym płaszczyku i torebce :) super !
    zapraszam również do mnie może coś sie spodoba;p

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny płaszczyk :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  46. so cool your photos.. love your hair! I'm following

    Check my blog and follow me if you like :)

    xx

    www.sickbytrend.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Jejku buty *.* Świetny outfit ;33

    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Przyznaję, że masz mega buty. I wyglądasz naprawdę świetnie, śliczna jesteś. Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  49. dzięki za komentarz :) Przejrzałam Twoje posty i uważam ze masz świetny styl. Najbardziej zakochałam się w twoich butach <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ładne buty i urocza torebka ! Przypadły mi do gustu !

    OdpowiedzUsuń
  51. sukienka i buty są świetne : )

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale piękna ta torebka!:)

    OdpowiedzUsuń
  53. dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. śliczny look!
    <3

    FASHION PHILOSOPHY
    www.fashionphilosophy.net

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo mi się podoba Twoja sukienka!

    malamajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny blog :D Może masz ochotę się poobserwować? :D Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  57. buty,buty,buty,buty <3 PIĘKNE!!
    Może się poobserwujemy? Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  58. cuuudownie wyglądasz uwielbiam połączenie czarnego i beżu :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Zdjęcia mają super klimat. A stylizacja jest piekna! :)
    Zapraszam na naszego bloga i jesli Ci się spodoba to do obserwacji.
    Ja juz obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  60. nice blog!!
    Come join my giveaway:

    zebratrash.blogspot.com.br/2012/03/british-giveaway-she-inside-zebratrash.html

    OdpowiedzUsuń
  61. Super zestaw, kolory idealnie się od siebie odbijają :) Super wyczucie stylu :):*. Bardzo fajnie prowadzisz swojego bloga,na pewno zajrzę tutaj jeszcze nie raz!;D
    Obserwujemy ? :)
    A w wolnej chwili zapraszam do siebie; Notka o glanach :p

    lovagex3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. buty <3 ogólnie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  63. nude jest moją obsesją od jakiegoś czasu ! bardzo ładne połączenie z fioletem, fajne guziki u płaszczyka i piękna torebka :)
    w ogóle przejrzałam Twojego bloga i bardzo mi się podoba sposób w jaki dobierasz ubrania i je prezentujesz, trochę przypominasz mi Oliwiorę :) przez prostotę i elegancję
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. cudowna torebka! <3
    http://laggerfeld.blogspot.com/
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  65. uwielbiam taki kolor "nude"
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  66. dziekuję ślicznie za miły komentarz, wyglądasz przpepięknie, w każdej stylizacji :)

    Zachęcam do obserwowania mojego bloga, odwdzięczę się ;)

    Pozdrawiam!


    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. OOOOOOO dawno mnie tu nie było...Wygrałam kalendarz? A jak mam sie teraz po niego zgłosić, bo w sumie nie dostałam na maila zadnego powiadomienia.

    OdpowiedzUsuń