czwartek, 1 marca 2012

12

Sukienkę, która dzisiaj założyłam, zaprojektowałam sama. Ponieważ jestem wielką fanką długich, czarnych kiecek, nie chciałam żeby "ta" kolejna była zwykła, dlatego z przodu jest krótka, z tyłu zaś długa, lekko zaokrąglona. Żeby nie było ponuro, całość rozjaśniłam jasną koszulą, kuferkiem na długim pasku (podobne torebki znajdziecie w VintageShop) oraz butami pod kolor, które znów powracają do łask.

 
 

sukienka: hand made
koszula, buty, torebka: h&m
biżuteria: SIX

KONKURS

Razem z Escribo zorganizowaliśmy małe rozdanie.  Do wygrania są 2 kalendarze (czerwony i czarny o wymiarach  12 cm x 17 cm), które zostały ręcznie wykonane oraz mają skórzane okładki. Zasady są proste:
1. Dodać do obserwowanych mojego bloga.
2. Polubić na facebooku Escribo KLIK
3. Zostawić komentarz z imieniem i adresem e-mail pod tym postem.

Konkurs trwa do soboty 10 marca do 23.59! 

99 komentarzy:

  1. Jak zwykle cudowna, mnie urzekł przede wszystkim kołnierzyk, tzn. koszula, bardzo lubię połączenia sukienek z kołnierzykami :) Bardzo ładną sukienkę zaprojektowałaś, oryginalna :) Bardzo podobają mi się buty, piękny kolor, piękny model. Zazdroszczę urody ;3

    Weronika, wera-nika3@wp.pl

    Pozdrawiam, Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. buty,sukienka,pierścionki!
    kocham,kocham,kocham :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna i elegancka. z.

    OdpowiedzUsuń
  4. hm, bardzo oryginalne buty, sama bym chyba takich nie założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna sukienka, b. ciekawy krój :D

    Patrycja
    patrycja.x33@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny outfit . śliczna torba <3
    Kamila , kama.11101996@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegancko:) Tak jak lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze świetna stylizacja ! (:
    Podoba mi się szczególnie ta torebka i butki.

    Do konkursu się zgłaszam : Patrycja, mail: patrycjarod18@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. strasznie mi się podoba:)

    skromnie i prosto !

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjna sukienka! Szacun:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękna stylizacja, a sukienka..mm! zazdrościmy:)

    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz cuuuuudownie. *.* :)
    zgłaszam się - jestem obserwatorką, polubiłam, zostawiam swój e mail: hisloveismydrug@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. jejku cudowna sukienka i pięknie wyglądasz !:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie :)

    O kalendarz się przyda :))
    Paulina, mail: paubiana@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz mega, bardzo podoba mi się torebka! sukienka jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję, zapraszam częściej. :) świetne koturny. a pierścionki dodają uroku stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak zwykle pięknie wyglądasz!Gratuluję projektu sukienki-świetny!:)
    Zgłaszam się do konkursu. Iga mistrzyni.iga@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja jest świetna, sama chciałam kupić tą torebkę w H&M, może jutro, jak będę, to się skuszę. ; >

    +dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż. ;)
    http://peppermintstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. wow boska kiecka! naprawde daleko zajdziesz z takim zapalem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie :)

    Zapraszamy na naszego bloga www.rajbizuterii.blogspot.com
    oraz na trwające rozdanie http://rajbizuterii.blogspot.com/2012/02/giveaway.html#links

    OdpowiedzUsuń
  21. genialnie i nic więcej nie trzeba mówić:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialna sukienka! Chętnie bym Ci ją zabrała :D

    OdpowiedzUsuń
  23. torba i ten ogonek fajny ;)

    Sandra
    sandra13523@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. prześliczna!!! i jakie cudne włosy > ♥

    dodaje do obserwowanych i bedzie mi bardzo milo jak i Ty mnie doddasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. taka inna . podoba mi się . :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja! :)
    Obserwujemy!

    My dopiero zaczynamy , ale zachęcamy do śledzenia naszych postów :)

    http://motive-and-reason.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. hej :) mój kolejny post bd zatytułowany ''najlepsze zdj.bloggerek ''. mogłabym dodać do niego jedno z twoich zdj.powyżej ? proszę o szybką odp !

    OdpowiedzUsuń
  28. wow fantastyczny set , piekne masz wlosy !

    przejrzalam starsze posty i obserwuje bez dwoch zdan :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Angelika
    angelika.martko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Super outfit. Masz talent, gratuluje sukienki!
    Kisses
    Aga

    Check my new post:
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja, jesteś na prawdę śliiczna:)
    Obserwuję:>

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne stylizacje!


    Obserwuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna stylizacja ;)
    wszystko tak ładnie się łączy ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna sukienka, strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  35. Sukienka jest świetna i super prezentuje się z tą koszulą, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Że też wcześniej tu nie zaglądałam ;-)
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  37. Sylwia
    sylwia.gwiazda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Również uwielbiam długie, czarne kiecki..
    Ta jest świetna!! Gratuluję pomysłu i wykonania ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetna stylizacja;) sukienka jest genialna!
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo fajne połączenia;D no kiecka świetna:)

    zapraszam do siebie http://in-hype.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Klaudia
    jklaudiajarosz@gmail.com

    pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  42. Nice dress :) Thanks for your comment! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  43. Klaudia
    jklaudiajarosz@gmail.com

    pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  44. świetnie wyglądasz, genialna koszula i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  45. beautiful outfit!!amazing blog!!! i'm following you!!

    Freaky Friday

    Freaky Friday FB FanPage

    OdpowiedzUsuń
  46. sukienka swietna... tym bardziej ze czarna ;) i widze juz wiosne-butki zdecydowanie nie zimowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. super :)

    zapraszam

    http://beauty-of-the-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Agnieszka, Zgłaszam się do konkursu:)
    Taki kalendarz bezcenny zwłaszcza na nudnych wykładach z biochemi.
    ag.kusiak@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Twój projekt? Wow. Fajnie :) tylko moim zdaniem lepiej by chyba wyglądał materiał transparentny...

    OdpowiedzUsuń
  50. sukienka bardzo oryginalna, a butki rewelacja! :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Lubię jako;Agnieszka P.
    Agnieszka
    agnieszkowypamietnik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. całkiem ciekawie wyszło, chociaż do takich butów jakoś nie potrafię się przekonać, ale w całości wyglądają super (:

    OdpowiedzUsuń
  53. hej kochana:* zostaw u mnie adres maila pod konkursem o Tangle Teezer:*

    OdpowiedzUsuń
  54. Kreatywna jesteś, poza tym stworzyłaś bardzo oryginalne połączenie :) Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Dodałam, dodałam, tylko że właśnie teraz :P Wyłączyłam stronę nim kliknęłam obserwuj... wybacz moje specjalne zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  56. torebka i buty nieziemskie <3

    NEW POST!!
    I invite U to see it!

    OdpowiedzUsuń
  57. Buty mi się nie podobają, ale to tylko moje zdanie ;) Poza tym wszystko rewelacja, trochę pensjonarsko :)

    OdpowiedzUsuń
  58. So pretty! Love this look - your hair looks amazing!

    PS. We've a giveaway to Number A on our blog! Check it out, if you'd like! :)

    ox from NYC!
    davie+erica

    LPFashionPhilosophy

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się do konkursu!
    Obs. jako: loveann18
    Lubię jako: Loveann Ania
    E-mail: loveann18@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. ale piękne buty i stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Love the bag , ur so pretty !

    Can you check our blog and leave a comment ? It will be great !
    Thank you so much and see you soon on "Pretty Tiny Things"

    Xx

    Emily

    OdpowiedzUsuń
  62. bardzo ładny outfit :) jest idealnym tłem dla Twoich pieknych włosów!

    OdpowiedzUsuń
  63. ładnie wyglądasz! :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  64. Fajny strój i piękne długie włosy!

    OdpowiedzUsuń
  65. Niesamowicie podoba mi się ten zestaw :) Buty mnie oczarowały <3

    OdpowiedzUsuń
  66. Zakochałam się w tej sukience. Zestaw bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  67. Paweł princeofimagination@gmail.com
    Pięknaś Pani ^^

    OdpowiedzUsuń
  68. SUPER post!!! Switny zestaw na tak slicznej dziewczynie to jeszcze ladniej sie to reprezentuje. Dziekuje ze jakis czas temu odwiedzilas i zostawilas komentarz na moim blogu. Bylam nieobecna dosc dluzyszy czas ale juz wracam. Jestem otwarta na obserwowanie sie - jak chesz to zaobserwoj mnie i zostaw twoj link do bloga zebym i ja mogla Ciebie zaobserwowac :-)
    Wszystkiego Naj w Dniu Kobiet !!!
    http://iwonkaxox.blogspot.com/
    http://iwonka007.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Ewelina

    ewcia8251@wp.pl

    Przepiekna stylizacja, Swietnie sie prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
  70. pięknie wyglądasz :) zapraszam do siebie :) będzie mi miło jak wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  71. świetnie wyglądasz!
    zapraszam do mnie, pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. bardzo fajna stylizacja ! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. świetny outfit!
    ah, przegapiłam konkurs :(

    OdpowiedzUsuń
  74. świetna ta sukienka :D taka...niecodzienna ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Great outfit ! so cool !

    xx

    OdpowiedzUsuń
  76. jesteś bardzo ładna ! :)

    dziękuję za miły komentarz :*


    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. Mam takie butki, tylko czarne ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. You have an amazing blog dear!Following it!

    Xx

    Alexandra

    www.fashion-bridge.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń