niedziela, 12 lutego 2012

10

Dzisiejszy wpis niesie ze sobą wyniki oraz stylizację z kolejnym zakupem z bieżącego roku, jest to  sweterek, który użyłam tym razem w roli sukienki, ze złotymi elementami - must have tego sezonu!
Połączyłam to ze złoto- brązową biżuterią oraz czarnymi czółenkami.

 
 





sweterek/ sukienka: SH
torba/ plecaczek: Antelope  Fashion
biżuteria: H&M i prezent z Londynu
buty: Allegro
WYNIKI KONKURSU  
Bon o wartości 50 zł na zakupy w sklepie Dash44 wygrywa numer 15 (Anna, annszwedo.blogspot.com)
Gratulacje!

47 komentarzy:

  1. ojeju śliczny ten sweterek. aż nie mogę uwierzyć, że jest z sh

    OdpowiedzUsuń
  2. sweterek fajny!ale buty to chyba nie na -15....:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. samochodem czy nie,i tak mi zimno jak na Ciebie patrzę :D!!

    OdpowiedzUsuń
  4. jest tak uroczo, dziewczęco, delikatnie... tylko ten lakier na paznokciach mnie nie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się twoje paznokcie.
    miło będzie jak wpadniesz do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no sweterek śliczny, ale buty chyba nie na zimę :DD
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. oldschoolowo trochę:) podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw idealny! Cudownie wyglądasz *o*

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz!
    Zapraszam do mnie http://pomaranczowylook.blogspot.com/
    i do udziału w konkursie http://pomaranczowylook.blogspot.com/2012/01/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ten zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje ani :)
    a co do sweterka to obłęd! taki prosty bez kołnierzyka widziałam w avanti bodajże ,że bedzie to hit sezonu wiosna lato! ah zazdroszcze takiego łupu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny jest, sama bym chciała go mieć . :))

    OdpowiedzUsuń
  13. cuuudny sweterek, dlaczego ja go nie mam?! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny sweterek i pierścionki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko wygląda świetnie!
    i bardzo mi się podobają buty idealne do biegania po mieście

    OdpowiedzUsuń
  16. sweterek jest wręcz przepiękny! zakochałam się w nim!

    OdpowiedzUsuń
  17. nie wiem czwego ale kojarzysz mi sie z ania z zielonego wzgorza ;))

    zapraszam do wziecia udzialu w rozdaniu ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. genialny sweter, ale plecak najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oo, jako sukienka wygląda bardzo ciekawie. Fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne połączenie :)
    Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  21. wow stylizacja jest mega :) bardzo mi się podoba. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej, jestem totalnie zauroczona sweterkiem, ma przepiękny krój, kolor i ciekawą długość, do tego widzę na nim świetne guziczki, naprawdę jest bardzo stylowy. Nie rozumiem, jak można w sh znaleźć coś tak pięknego, cóż, zazdroszczę zdobyczy. Tradycyjnie stylizacja mi się podoba, nawet bardzo. Dodam tylko, że ładnie ci w warkoczyku :)

    Zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  23. zapraszam do siebie na urodzinowe rozdanie! :)
    świetny zestaw! przypominasz mi białą czekoladę. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ` kocham teeen kolorek. piękne pierścionki. :3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładny sweter, nie podoba mi się natomiast plecak-torebka. Nie pasuje do butów. Buty ładne, klasyczne :)

    Kasia
    zapisali.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajny zestawik i do tego piekne masz zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  27. piękny sweter ;d

    świetne zestawy. ten najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
  28. swietny klasyczny look,strasznie slodko wygladasz^^, buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna stylizacja, wygląda tak subtelnie i uroczo :)
    gratulujemy świetnego bloga i zapraszamy do siebie:
    livecreatehavefun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniale wyglądasz! Delikatnie i uroczo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny blog, już dawno nie znalazłam niczego co warto by było obserwować : )
    Masz świetny styl i śliczną delikatną urodę, które pokazują piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładnie prezentuje się jako sukienka . Cała stylizacja super

    OdpowiedzUsuń
  33. Swietna jest ta sukienka, genialnie wygladasz!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. o nie ja chcę taki sweter!:)

    OdpowiedzUsuń