niedziela, 22 stycznia 2012

8

W dzisiejszej stylizacji połączyłam żakiet z poprzedniego posta z długą czarną sukienką, chciałam tym sposobem pokazać Wam jak na różne sposoby można łączyć jeden element ubioru,- tutaj w nieco bardziej eleganckim stylu. Dodatkowo zapraszam do zapoznania się z wynikami konkursu, które widnieją pod koniec notki.

żakiet: SH
pierścionek: ?
sukienka: prezent od mamy
torba/ plecaczek: Antelope  Fashion
buty: Sequin

WYNIKI KONKURSU

Torbę River Island wygrywa numer 21 (Patrycja,  modnieiurodnie.blogspot.com)
Gratulacje!

68 komentarzy:

  1. super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. O rety rety :):) !!
    Ale miła niespodzianka :D
    Dziękuje ci bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnie 2 zdjęcia najlepsze! :)
    www.foxladyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah,uwielbiam! stylizacja miazga,piękne zdjęcia i ślicznie wyglądasz :*

    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnie zdjęcie w ruchu super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, gustowna stylizacja. Niesamowite, jak dół lub góra zestawu, może zmienić jego charakter. Wyglądasz bardzo atrakcyjnie :) Masz może numer GG, lub jakiś inny komunikator, przez który można się z tobą swobodnie porozumieć? :)
    *Zauważyłam, że odwdzięczasz się na każdy komentarz, była bym wdzięczna na komentarz, na drugim blogu, nie o grze :) *

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojeeeeej Ta spódnica jest obłędna! Gdzie kupiłaś?! W ogóle świetny ten zestaw, już Cię obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też się długie kiecki szyfonowe podobają i ostatnio udało mi się taką kupić w formie spódnico-spodni od jednej blogerki ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. cudnie<3 a te ostatnie zdjęcie jest wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  10. hmmm, też ostatnio myślałam nad zrobieniem zestawu z maxi. no i marynarka jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny strój . :)
    pozdrawiam . :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo! kocham twoje buty <3 buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz fantastycznie ! Uwielbiam ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Żakiet jest cudowny! Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się! podziwiam osoby, które znajdują takie perełki w sh :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie, żakiet jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna spódnica i żakiet! :)))
    Pozdrawiam
    Zapraszam do siebie http://sylwiafasion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. naprawde, wygladasz jak modelka;d ostatnie zdjecie super;D sukienka i plecaczek z checia bym przygarnela.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie wyglądasz !
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  20. b. fajna stylizacja ;) dzieki za odwiedzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuję za komentarz :*
    świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko bardzo mi się podoba, plecaczek ładnie podkreśla stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy blog!Podoba mi się!:)
    Może dodamy do obserwatorów?
    Byłoby mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  24. masz cudowny styl, naprawdę wyglądasz przepięknie
    od razu obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. dziękuję za komentarz ! świetny set! obserwujemy?

    www.alittleinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna kiecka ;) gratulacje dla zwycięzcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. wolę wydanie sportowe, ale ostatnie zdjęcie jest mega !

    OdpowiedzUsuń
  28. wspaniale się prezentujesz w tej stylizacji ; )

    OdpowiedzUsuń
  29. Swietnie to wygląda wszystko razem! Troszke wyszło tak grunge'owo:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zestaw jest świetny. Bardzo w moim guście. Jedyne czego mi tu brakuje to większych zdjęć :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialny masz ten żakiet !! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne buty :) obserwuję :)) zapraszam do mnie http://besobeautifulever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. dobree stylizację! będę odwiedzać :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super, podoba mi sie spodnica :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne dodatki! Jestem fanką żakietu, obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz niesamowitą urodę, a taka stylziacja ją podkresla ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  37. wiesz, ale w projekcie to da się zmienić i jest też opcja "oryginalny rozmiar" i wtedy są większe. Dłuższy czas też miałam małe zdjęcia ale w końcu udało mi się to ogarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  38. cudownie :>! kocham takie plecaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładnie :)
    Mi ostatnio spodobały się takie długie sukienki/spódnice i mam zamiar się rozejrzeć za taką :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądasz zniewalająco! Po prostu straciłam głowę dla tego looku! <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny styl! Może się poobserwujemy? http://karo-just-me.blogspot.com Polub mnie również na Facebooku. :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ciekawe połączenie, świetny kolor marynarki. : )

    OdpowiedzUsuń
  43. świetnie wyglądasz. Zdjęcia jakby z vogua ! :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo podoba mi się połączenie czerni i karmelu, sama też tak często chodzę. Świetny żakiet no i maxi, genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  45. zapraszam do zabawy:NASZE ULUBIONE SERIALE
    zajrzyj do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Kapitalna stylizacja, jesteś niesamowita <3
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  47. świetnie :) A tymczasem zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ciekawa Stylizacja <3
    Ciekawy BLOG :d
    Liczymy na rewanżyk i zapraszamy do nas:
    www.patkaklatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczny żakiet:) Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Genialne zdjęcia..:D
    Aaa te ciuchy są świetne..! ;D

    Pozdrawiamm..;**

    OdpowiedzUsuń
  51. bardzo interesująca stylizacja, furorę robi ten żakiet z SH:)

    OdpowiedzUsuń
  52. mi też bardzo podoba sie ten żakiet i cała stylizacja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. aweseome !!

    http://nico-seethedifference.blogspot.com/

    zapraszam =)

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczna i elegancka Krysia... :-)

    OdpowiedzUsuń