piątek, 13 stycznia 2012

7

Do dzisiejszej stylizacji założyłam pierwszy "ubraniowy" zakup w 2012 roku. Jest to żakiecik zakupiony w second - handzie. Bardzo podobny widnieje w ostatniej kolekcji Moshino, mi udało upolować się go  znacznie taniej. Zestaw jest idealny do szkoły bądź zakupy; elegancka góra przełamana klasycznymi jeansami oraz dużą torbą, tak aby zmieściły nam się tam wszystkie książki bądź łowy zakupowe:

 
 

żakiet: SH
torba: Mango
Jeansy: Mango
Buty: Sequin

Zapraszam również na stronę: www.inspiratki.pl widnieje artykuł o mnie  i Karolinie Foks!


Przypominam o KONKURSIE, gdzie do wygrania jest torba River Island, który trwa jeszcze 7 dni:



88 komentarzy:

  1. gratuluje artykulu :D i masz cudowna urode ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, nawet bez makijażu i charakteryzacji wychodzisz ślicznie. Najbardziej urzeka mnie ta twoja naturalność. No ale, mówiąc o stylizacji to jest fajna. Najbardziej podobają mi się jeansy, choć żakiet również jest bardzo ciekawy. Gratuluję artykułu i świetnych, urzekających zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenie się przyda, jest na prawdę świetna! :)

    trzeba przyznać, że trafiłaś na cudny łup, bardzo podoba mi się ten żakiet.

    OdpowiedzUsuń
  4. aż często żałuję, że mieszkam w tak małej miejscowości, że nawet dobrego lumpeksu nie ma, a przydałby się, bo w innych miastach czasem udało mi się znaleźć coś ciekawego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. i tak ma byc :D byleby dobrze zaczac rok potem to juz samo idzie z gorki! ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny ten żakiet, miałaś farta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. LOVE IT!!!!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zachwycona Twoim żakietem, tym bardziej, że jest z SH! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zakupu, bardzo fajny żakiecik :) (tylko trochę pognieciony)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi sie ta stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ten żakiecik ! :)
    + świetne buty

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny ten zakiet ;))))

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. dobry ten zakiet :). buty moglyby byc pod jego kolor ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. sweterek podbił moje serce :) Nowy numer White Weasel zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale to tylko takie moje fanabaeriw ... ;p hehe podoba mi sie no legginsy mi tez bardzos ie podobaja ale nie mam pieniedzy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hm dla mnie to bardziej taka koszula niż żakiet ale tak czy siak cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. omg . umre ja na rynek sie wybiore to do 20 zl dorwe hehe ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. zazdroszczę żakietu
    u mnie kompletnie nic nie ma w sh
    dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  19. buty świetne :) od dawna planuje ich zakup ale ceny mnie troche przerażają o.o no i szkoda że nie ma ich nigdzie w sklepach typu CCC czy Deichamnn bo chciałabym je przymierzyć :<
    dodaje do obserwowanych, a twój outfit jak najbardziej na TAK :D

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie niestety RI nie ma :< chociaż teraz zaczynają budować 2 nowe galerie także może otworzą też River :>

    OdpowiedzUsuń
  21. zazdroszcze, ja jakos nie potrafie znależć takich `perełek` w sh. ;dd

    OdpowiedzUsuń
  22. ładny żakiecik :D a metka z jakiego sklepu na nim była? :D

    OdpowiedzUsuń
  23. wspaniały strój.
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne bolerko, rzeczywiście takie Moschino'wskie;)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładna stylizacja <3
    Fajnego masz bloga, będę często Cię odwiedzać :**
    Zapraszam do mnie :
    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świeetny żakiet..aaa i torba i buty też oczywiście..!:D
    Pozdrawiamm..;**

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham ten kolor jest w tym sezonie bardzoo modny!

    OdpowiedzUsuń
  28. Sera też nie jem a mam w domu pyszny sernik któreg o nie mogę zjeść więc dodałam! szkoda no ale kiedyś się muszę wziąc za siebię<3

    OdpowiedzUsuń
  29. to tylko pozory :D śliczny żakiet!

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczny ten żakiecik :) cieszę się, że Ci się podoba, mi też się u Ciebie podoba. I, nie chwaląc się, jestem 100ną obserwatorką \m/ pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Żakiet jest genialny!! zazdroszczę!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. swietny jest ten zakiet ;]
    zapraszam do siebie ;d

    OdpowiedzUsuń
  33. + podoba mi sie tutaj obserwuje ;]

    OdpowiedzUsuń
  34. super blog, obserwuje:)
    ajjj też bym chciała wynajdywać takie śliczne perełki w second handach, niestety, nie mam takiego szczęścia:(
    pozdrowionka,
    http://www.dreamfashiondiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo fajny i świetne buty! :))

    OdpowiedzUsuń
  36. żakiet jest wyśmienity! Perełka z sh!! ;)
    Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  37. stylizacja nie w moim stylu. Ale fajne :P I like it ^-^
    zapraszam do mnie na nową notkę :P
    http://littlefestgirl.blogspot.com/
    +Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  38. Żakiecik naprawdę świetny! Ja nie mam szczęścia do SH.
    Buty również ładne. (;

    OdpowiedzUsuń
  39. pięknie wyglądasz! doskonały set! obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  40. hej kochana!:* właśnie zostało kilka dni konkursu u mnie! Wpadaj zostawić maila! Całuje mocno:*

    OdpowiedzUsuń
  41. niby prosty, ale ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  42. żakiecik nie w moim stylu, ale Ty w nim bardzo dobrze wyglądasz! :))

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  43. Swietny zestaw i bardzo milutki post.
    Zapraszam na moje blogi. Jak Cie sie spodobaja, zapraszam do obserwatorow a ja z chcia sie odwzdziecze.
    pozdrawiam.

    http://iwonkaxox.blogspot.com/
    http://iwonka007.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. przecudowny żakiecik i świetne buty! Aż miło się patrzy ;d




    zapraszam częściej, będzie mi przemiło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ładnie, normalnie, bez przesady, w dobrym guście :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne zestawienie, a ten żakiecik genialny! :)
    Zapraszam do mnie, obserwuję ;)
    http://xmodishness-inspirationsx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Już obserwuję, coś mi się chyba źle kliknęło przedtem :P

    OdpowiedzUsuń
  48. pierwszy zakup,a przy tym jaki udany!świetny:)
    Pozdrawiam,Iga.;>

    OdpowiedzUsuń
  49. sliczna jestes;D i stroj tez jak najbardziej na tak.

    OdpowiedzUsuń
  50. świetny ten żakiecik!
    Zapraszam do udziału w konkursie, u mnie w poprzedniej notce.

    OdpowiedzUsuń
  51. świetne zdjęcia... udało wam się z tym łabędziem! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Me encanta el conjunto!
    La chaqueta es preciosa.
    Besos

    www.mientrasdormiasenmadrid.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Such a great post, I like it!!! The photos are simply fab!

    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???
    Win an amazing dress of your choice up to £200, enter the Zeleb giveaway

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam takie niespodzianki z sh!:)
    świetny jest!

    zapraszam na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  55. całkiem ciekawy żakiecik,ale ja sama nie miałabym z czym go połączyć

    OdpowiedzUsuń
  56. Jaki genialny ten żakiecik! Cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. piękne zestawienie . :)
    obserwujemy . :))

    OdpowiedzUsuń
  58. śliczny zestaw ;)
    dziękuję za komentarz
    obserwuję i liczę na rewanż
    zdjęcia wzięłam z weheartit.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Zakiet to prawdziwe cudenko!!Takie skarby to tylko w sh!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudowna stylizacja :>
    Obserwujemy? ;p

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo ładny żakiet! Stylizacją to strzał w 10! ;)

    Pozdrawiam.
    I zapraszam do siebie.
    http://encore-aimer.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/pages/EncoreAimer/201026693303749

    OdpowiedzUsuń