niedziela, 8 stycznia 2012

6

W dzisiejszej stylizacji pojawiają się moje ulubione buty- klasyczne, czarne botki na koturnie marki Sequin, płaszcz z poprzedniego posta oraz moje ulubione legginsy. Dodatkowo, z okazji rozpoczęcia Nowego Roku na dobry początek zorganizowałam konkurs, ale o tym po obejrzeniu następujących zdjęć:

   
 

płaszcz: Promod
tunika: Marks&Spencer
legginsy: River Island
torba: River Island
bransoletka: H&M
buty: Sequin

KONKURS

Do wygrania torba marki River Island ze zdjęć powyżej. Zasady są proste:
1. Dodać do obserwowanych mojego bloga
2. Polubić fanpage Karoliny Foks (autorki moich zdjęć) KLIK
3. Zostawić komentarz z imieniem i adresem e-mail pod tym postem.

Konkurs trwa do soboty 21 stycznia do 23.59!


129 komentarzy:

  1. Genialnie wyglądasz, buty i legginsy są wspaniałe!

    A w konkursie wezmę udział, co mi tam :)
    Natalia
    mail: useimagination13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. polubiłam <3 zgłaszam się już obserwuję
    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się, szczególnie to, że te legginsy nieco ożywiają całość - bardzo fajnie ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Karolina
    karolina_tyrol@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tych leginsach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewelina
    ewelinakwiecien98@gmail.com

    fajna stylizacja,świetnie wyglądasz:):*

    OdpowiedzUsuń
  7. Diana,dianula356@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, a konkurs bardzo atrakcyjny :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia ! Uwielbiam ten delikatny top i świetne koturny ! *_* Obserwujemy ?
    Pozdrawiam !

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. odwiedziłam Cie na maxmodels ale z drugiego profilu bo mam 2. jakbyś chciała jakieś zdjęcia we Wrocławiu to zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. super wyglądasz cudne legginsy :DD buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne legginsy <3
    zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog .. obserwuję :) Odwdzięczysz się ? :*
    I przy okazji wezmę udział w konkursie :)
    Sabina
    charlotte7@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. biorę udział co się równa obserwuję :D
    Aleksandra
    olenka1800@vp.pl
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejny blog i kolejne boskie leeeegii!! <3<3<3
    Zapraszam CIę na rozdanie u mnie! ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz :)
    Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Emily
    kofinkowa@gmail.com
    Na imię mi Emilia. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie piszesz, bardzo podoba mi się twój blog i z chęcią będę
    go częściej odwiedzała, tylko proszę informuj mnie o nowych notkach ;-)

    Blog www.Show-Me-Your-Emotions.blogspot.com po dłuższej przerwie,
    powraca w wielkim stylu. Czekam na twoją opinię! :)
    P.S. Jeśli nowy wygląd przypadnie Ci do gustu, zostań publicznym
    obserwatorem bloga ;))
    Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Boski outfit ;) Leginnsy sa mega :)
    Zglaszam sie do konursu.
    Obserwuje jako Kareczka14
    kara_144@interia.pl :)
    Moje imie to Karolina.
    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuje,dziękuje :D

    MademoisellePOisson

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja :)
    Iga mistrzyni.iga@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ładnie. fajne legginsy - takie nietypowe ;D
    i torebka urocza!

    OdpowiedzUsuń
  22. obserwuje jako: skazana2
    skazana@amorki.pl
    lubie na fb jako: Ewelinka L.

    OdpowiedzUsuń
  23. Agnieszka
    aga210197@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne butki.^^ i torba.<3

    kjaworska@autograf.pl
    Moje imie - Kamila ; )

    OdpowiedzUsuń
  25. przepraszam, byłam pewna że obserwuję już twój blog.:P
    właśnie dołączyłam do obserwatorów! ;)

    A moje imię i nazwisko na fb to: Kamila Jaworska ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się podoba! Świetne kolory! : )

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję, polubione, Oliwia, magic_machie@wp.pl

    Zapraszam do zgłoszenia się do konkursu u mnie ;) I dziękuję za odwiedziny ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczna stylizacja i świetnie dobrane kolory:-)
    obserwujemy?:>

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz świetne legginsy i bransoletkę.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. baaardzo mi się podoba :-)
    i genialne legginsy !

    OdpowiedzUsuń
  31. legginsy są nieziemskie!;d fajnie wszystko połączyłaś. ;)
    aaa i oddaj mi te buty!

    OdpowiedzUsuń
  32. Klaudia
    klaudusia76@poczta.onet.pl


    :-))

    OdpowiedzUsuń
  33. Zuza
    gwiazda102onet.pl

    ja zamawiałam już kiedyś bluzę z Szanghaju i muszę ci powiedzieć, że mają super jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo udana stylizacja :)
    Boskie leginsy :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ubóstwiam te leginsy!! Cudowne są! Zapraszam do siebie:)

    www.live-your-life-like-that.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. aa przeoczyłam konkurs? :D
    ale i tak już wcześniej dodałam do obserwowanych ;)

    Patrycja (Patt)
    patrycjarod18@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna tunika, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  38. jeju, ślicznie i te zdjęcia ;D. obserwujemy się? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. chcę cię zaprosić do wzięcia konkursu, który organizuję na swoim blogu. można wygrać śliczną biżuterię. biżu nigdy dość :) www.daajaA.blogspot.com - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  40. leginsy masz genialne!
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczna jesteś, masz niesamowite wyczucie stylu :)

    (Weronika, wera-nika3@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  42. dzięki, że przypomniałaś w tym pośpiechu zapomniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. masz przepiękne zdjęcia na blogu, tylko może powinnaś zmienić parametry w html by były większe? [jeśli coś to mogę pomóc ;)]

    świetne legginsy! pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
  44. zglaszam sie do konkursu ^^
    Paulina, xhopefulx@gmail.com (wsyztsko polubiłam i zaobserwowałam)

    a tak w ogole to jestem pod wrażeniem tego outfitu ! ;o legginsy są rewelacyjne.. dżizys... kocham i w zestawieniu z botkami i tym szerokim sweterekiem wow ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. Łał świetnie i bardzo pomysłowo! Zazdroszczę wyczucia stylu :-).

    OdpowiedzUsuń
  46. obserwuję Jako Monika
    Oczywiście się zgłaszam

    Lubię jako Monika Rycko

    monia6505@gmail.com

    Świetne zdjęcia! I stylizacja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. piękna stylizacja i brawa dla Pani fotograf!

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  48. jakim aparatem miałaś robione zdj. i w czym przerabiane? ps. ładna stylizacja bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. ` tunika jest REWELACYJNA ! ;* b. ładną masz figurę. zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetna stylizacja;) nie widziałam takiej bransoletki w H&Mie:) Muszę się rozejrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Iza, izocha3@wp.pl

    Ładne botki^^

    OdpowiedzUsuń
  52. świetne zdjęcia! a gazeta kosztuje 4 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  53. legginsy <3
    świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  54. Torba i legginsy! Świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  55. uwielbiam buty <3
    zapraszam na nową notkę do mnie :) M.

    OdpowiedzUsuń
  56. boże jaka genialna stylizacja!:o

    OdpowiedzUsuń
  57. taka pogoda ssie.
    ojej, tak minimalistycznie, a tak ciekawie! :>

    OdpowiedzUsuń
  58. Zazdroszcze butów!
    Agula tojamandarynka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  59. leginsy -.- ! wole te legginsy niz torbe hehe ;D zartuje super plaszczyk tez elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  60. zg obserwuje jako Malinka na fb Daria B.
    nina-klo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. bardzo podoba mi się Twój styl, te legginsy świetnie pasują do korzucha

    OdpowiedzUsuń
  62. dziękuję za komentarz u mnie1 ;*
    Świetnie wyglądasz, całość jest zachwycająca!

    oczywiście po uprzednim obejrzeniu zdjęć biorę udział w konkursie;)
    dominika
    dominikamuszynska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. świetne botki ;**
    biorę udział
    Karolina karolina.kuranda@vp.pl
    obserwuje ♥ .

    OdpowiedzUsuń
  64. świetnie wyglądasz !

    buziak
    agatha.
    modeforme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetny płaszczyk i bluzka. Masz ładną urodę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. świetne zdjęcia i zestaw :)
    super getry buty :)
    jakim aparatem focisz ??

    OdpowiedzUsuń
  67. nie mój styl ten zestaw, ale jeju, ta torba od razu zwróciła moją uwagę,a gdy zobaczyłam,że do wygrania to jej ^^
    adzanka@gazeta.pl
    Adriana

    OdpowiedzUsuń
  68. Super strój ! Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  69. ` Marta
    buziakowapanna@interia.pl ;**

    OdpowiedzUsuń
  70. Legginsy i buty są Cudne !
    Jesteś modelką ? Bo pierwszy raz jestem na twoim blogu a tak wygląda

    OdpowiedzUsuń
  71. świetne legginy , super wyglądasz *.*

    a co mi tam , biorę udział ^^
    polubiłam , obs, jako : cameya .
    kama.11101996@wp.pl

    zapraszam , pozdrawiam , cameya .

    OdpowiedzUsuń
  72. super strój!!!

    Weronika
    klamera111@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Mega stylizacjaaaa...!!!
    ślicznie wyglądasz kochana!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  74. podoba mi się Twoje wyczucie stylu, naprawdę masz dryg do stylizacji. Na pierwszy rzut oka widać, że modę masz we krwi:) może to sposób łączenia wzorów i faktur, a może niebanalne dodatki, w każdym razie super!

    OdpowiedzUsuń
  75. leginsy!♥

    Patrycja
    chwastusiek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Ciekawa masz urodę :) i piękne buciki! Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetne buty i legginsy ! Strasznie podoba mi się to połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetna stylizacja :)
    http://xmodishness-inspirationsx.blogspot.com/
    Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Fajne legginsy, a buty są genialne *__*

    OdpowiedzUsuń
  80. Bardzo fajna stylizacja :)
    trafiona w mój ulubiony styl ;D

    Wiola
    wioletinka16@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. Mnie się najbardziej leginsy podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  82. ahaaa no tak :D w sumie ciezko bylo mi to jakos nazwac ;))

    a oczywiscie za powodzenia nie dziekuje by nie zapeszyc o.O < 3333

    OdpowiedzUsuń
  83. ciekawe legginsy nie powiem. :)


    wiesz, jedwab jest mega okej, tylko trzeba uwazac, zawiera denat i przy zbyt intensywnym stosowaniu moze przesuszac wloski :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Daria, thehajnowka@interia.eu

    Rewelacyjne legginsy! W ogóle cała stylizacja jest extra!
    PS. Może większe zdjęcia?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. Ciekawa stylizacja;)
    Malwina
    maharet13@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. bardzo mi się podoba stylizacja, niby prosta, a jednak niezwykła :)

    OdpowiedzUsuń
  87. dla takich legginsów można zabić:)

    OdpowiedzUsuń
  88. Oliwia
    oka971@wp.pl


    piękne zdjęcia i na prawdę śliczny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  89. szczerze powiedziawszy, ja nie za bardzo lubie brac udzial w konkursach, nigdy nic nie wygrywam :P

    OdpowiedzUsuń
  90. w takim razie wezmę udział :-)
    Natalia, dergznet@op.pl :-)

    OdpowiedzUsuń
  91. Agnieszka
    a.strzemieczna@gmail.com

    PS. fajne buty, ja od jakiegos czasu szukam podobnych,tylko wszystkie są jak dla mnie za wysokie, mam 170, wiec w koturnach o wys. 13 cm bede juz w ogóle wielka ;P

    OdpowiedzUsuń
  92. Chociaż chyba nigdy nic nie wygrałam i boję się, że jak już wygram to przepadnie mi szansa w Lotka... to jednak zaryzykuję.

    Renata
    karioka86(na)o2.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Twój wygląd i zdjęcia- fenomenalne!!
    torebeczka fiufiu ;>
    Sandra
    sandra13523@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. obserwuje jako; megg
    meil; megg966@onet.pl

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  95. Fajny blog Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Obserwoje

    OdpowiedzUsuń
  96. <3 wszystko boskie ! A naj naj bardziej chyba ten płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  97. Zdjęcia są niesamowite i ta twoja tunika :) Zakochałam się w niej . Ciekawa torba więc wezmę udział, a co mi tam :)

    Agnieszka
    bodys.agnieszka@op.pl

    obserwuję jako agaaaaaaaa1

    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Obserwuje i lubię :) bednarz.gaba@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  99. ten zestaw bardzo mi się podoba :) niezwykłe leginsy! Do tego jesteś bardzo fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń