niedziela, 11 grudnia 2011

5

Zima kojarzy nam się ze śniegiem, którego jak do tej pory po prostu.. nie ma. Cieszę się z tego powodu, jednak mam nadzieję, że na  Boże Narodzenie pojawi się, bo co to za Święta bez śniegu?
W dzisiejszej stylizacji postawiłam na wygodę, ciepły płaszcz z kożuchem + Emu, jest to dobry zestaw dla osób tak zmarzłych jak ja.


płaszcz: Promod
sweter: C&A (SH)
szalik: Szafa Mamy
torebka: Mango
czapka: H&M
pierścionek: Prezent z Londynu
bransoletka: H&M
buty: EMU Australia

Zdjęcia wykonała Karolina Foks, zapraszam do polubienia fan page-a na facebooku:

82 komentarze:

  1. Ja nie wyobrażam sobie Świąt bez śniegu.
    Świetna czapka :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kożuszek,
    słodko wyglądasz w tej czapce! < 3

    xoxox

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw dla zmarzlucha! ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. są, są, ale cholernie boli :< + śliczna czapka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dlatego ten fakt pociesza mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. co do śniegu to się zgadzam ;d
    super wyglądasz :)
    cudowny płaszcz i sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  7. + dodałam Cię do obserwacji :*

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny płaszczy:)
    swietnie wyglądasz
    zapraszam do mnie :* +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam mieć taką czapkę. < 3

    OdpowiedzUsuń
  10. dziekuję ;)
    a ty masz fajną czapkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygladasz jak Michal Szpak ;O loooooooooool !

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw na zimę!
    W tym roku chyba sama sprawię sobie taki kożuszek, bo jestem okropnym zmarzluchem :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. jak fajnie, że tu trafiłam :) masz czapkę która za mną chodziła..! Przymierzyłam ją w H&M ale nie zdecydowałam się na zakup..wróciłam na drugi dzień po nią i już jej nie było .. echhh zazdroszczę :*

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo podobają mi się takie płaszcze :)
    pozdrawiam :)

    P.s. Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna czapka no i EMU <3 są niezastąpione, swoich nie oddałabym za nic!

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny update. ciekawy blog:)

    www.fashion-ache.blogspot.com

    xx k&m

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastycznie wyglądasz:) Urocza czapa i pierścionek:)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne że śniegu nie ma ale na święta mógł by spaść dziś ma padać śnieg ale z deszczem w sumie to ja się cieszę że jest tak ciepło! bo nie lubię marznąc jak praktycznie każdy ;p

    więc mam nadzieje że twoje futerko jeszcze się nie przyda ;D ale b. ładne

    http://allforalis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, do wygrania wybrana przez siebie torba
    Cambridge Satchel.

    POZDRAWIAM:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Czapka jest urocza! Super wyglądasz. Może poobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  21. sliczna i slodka czapeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie śniegu nie ma ;( ale ja się cieszę!!! I tak ma być! ;p ;D

    hehe no po świętach bardzo przydatne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny blog:)
    Miło mi będzie jak wpadniesz do mnie;D

    OdpowiedzUsuń
  24. i nawzajem. Dodaję do obserwowanych :)
    Dziękuję.
    A jeżeli chodzi o outfit to podoba mi się, ale ja nie lubię emu ;<

    OdpowiedzUsuń
  25. tez jest ze mnie straszny zmarzluch ;> sliczny plaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super outfit ; )

    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajnie wyszło :).
    Ja też chodzę w emu, są wygodne i ciepłe :D.

    Bardzo dziękuje. :)
    Staram się spędzać na blogu jak najwięcej czasu.
    Twój blog również jest bardzo fajny. :)
    A jeśli chcesz wiedzieć na bieżąco co się dzieje, to dodaj go do obserwowanych (ja już niestety mam 300 blogów w obserwowanych).

    OdpowiedzUsuń
  28. dziękuje dziękuję:*
    przywiozę!

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna czapeczka ! Przepadam wprost za takimi fantazyjnymi ^^ Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  30. No niestety nie było śniegu na Święta.. Czapka genialna!;)

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowny sweter! :) i jaki piękny kożuszek! pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaka słodka czapa *_*
    Na pewno nie zmarzniesz!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. a tak poza tym swietna czapeczka , nie widzialam takiej u mnie w h&m :<

    OdpowiedzUsuń
  34. też mam emu i kocham je :) zapraszam do mnie:
    http://princess-beyonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Wchodzę dzisiaj na blogi, których do tej pory nie widziałam i jestem zaskoczona, ale pozytywnie, jakie fajne blogi powstają. Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo podoba mi się Twój sweter.i płaszcz też jest super :D wgl calastylizacja jest genialna ^^

    OdpowiedzUsuń
  37. Niestety zima nie pojawiła się na święta!
    Ale zestaw cudowny:D

    OdpowiedzUsuń
  38. Boski płaszcz, torba i czapka! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo podoba mi się twoja stylizacja :)
    może nie będę oryginalna:szczególnie płaszcz i czapka ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny płaszcz :) i czapka ^^

    OdpowiedzUsuń
  41. właśnie wieeem! i chcę go :D

    OdpowiedzUsuń
  42. czapa i płaszczyk rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo ladnie wygladasz :)
    mam Chorobe Scheuermanna, ale rezonans mialam robiony, bo nikt nie wie co mi dokladnie jest ; o

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładnie wyglądasz! Świetna czapkaaa! ;o

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny outfit, uwielbiam go wręcz!
    I serdecznie zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. obserwuję ;)))
    licze na rewanz ;*

    świetna czapka ;]

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja również dziękuje ślicznie! I juz Cię obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale świetnie wyglądasz, zauroczyłam się w czapce :) U mnie śniegu na święta niestety nie było, choć padał w czwartek przed świętami zdążył się roztopić do soboty :(

    ZAPRASZAM: marikape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. podobne czapki widziałam w RI, niestety za 80 zł... ta jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  50. tak czy siak dość podobne, ale 80 zł za czapkę to zlodziejstwo:P;)dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  51. świetna czapka ! ;)
    Udanego Sylwestra ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  52. Też mam taką śmieszną czapeczkę. Nowe, sylwestrowe wydanie, zapraszam. Życzę wspaniałego sylwestra.

    OdpowiedzUsuń
  53. Życzę udanego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Szczesliwego Nowego Roku ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  55. Matko ile ja bym dała za taką czapkę XD. Świetna jest :-).

    OdpowiedzUsuń
  56. dziękuje Ci Kristine!wszytskiego dobrego:**

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny zestaw, bardzo podoba mi się Twój sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  58. chciałabym taki kożuch znaleźć do czasu jak spadnie śnieg:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ładnie wyglądasz, podoba mi się ten pierścionek z jeleniem .

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajny outfit.;)
    Miło mi będzie jak wpadniesz do mnie;*

    OdpowiedzUsuń
  61. Z taką czapką na głowie dumnie mogłabym chodzić do szkoły :)
    Bardzo mi się spodobała !

    OdpowiedzUsuń
  62. Fajna torebka!:)

    Zapraszam na konkurs na moim blogu!:)
    Do wygrania karta podarunkowa do Zary!:)

    http://wwwczekofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. świetna czapka :) kupiłabym sobie taką, tyle że nie noszę czapek...
    zapraszam do mnie:
    http://we-are-freedom-fighters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja mam czapę borsuka ;)


    Pozwalam sobie podglądać i zapraszam do mnie
    http://somisschievous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczna i elegancka. :*
    z

    OdpowiedzUsuń