poniedziałek, 3 października 2011

4

Za oknem wyjątkowo piękna pogoda. Dzisiejsza stylizacja będzie bardzo prosta, przełamanie bieli z czernią i brak jakichkolwiek dodatków. Wreszcie mogłam założyć swoją uniwersalną spódniczkę, którą "upolowałam" za jedyne 19,90 w sieciówce h&m (i to po żadnej wyprzedaży!).


sweter: SH
spódniczka: h&m
buty: Sequin

Za tydzień czeka mnie sesja zdjęciowa z moimi setami, tak więc na pewno będzie coś fajnego w swoim czasie, zdjęcia wykonywane mają zamiar być w największym studio fotograficznym na lubelszczyźnie o powierzchni aż 300 m kwadratowych, tak więc... czekamy :)

Zdjęcia wykonała Karolina Foks, zapraszam do polubienia fan page-a na facebooku:

36 komentarzy:

  1. świetny sweterek!a spódnica to dobry zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kopytka i całość też oryginalnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak?a w jakim mogę wiedzieć? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koturny idealnie uzupełniają cały zestaw, pierwsze przykuwają mój wzrok!:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie stylizacje, BRAWO! :)

    I szykuje się bardzo ciekawa sesja:D czekam na efekty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Doszły zdjęcie. Powinnam w weekend wykonać ilustrację :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey sweet! did not know you but I really like your blog! now you're going to see much here!
    I invite you to visit the mine and follow me if you like.!

    a kiss Claire.
    c.o.c.o.
    http://lookingforthestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuje Cristine:*
    czekam na coś nowego!:*

    OdpowiedzUsuń
  9. super połączenie :) mam podobne butki, tylko inaczej mają ścięty koturn. Moje tak prosto, też są z allegro ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wszystkie komentarze.
    Tak, platforma i koturn zapewniają 100 % wygodę.

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne buty i sweterek :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowicie podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny zestaw, świetnie w nim wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. super jest. a dawno ją kupowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny zestaw ;D też mam takie spódniczki z H&M- czarną i granatową ;]
    mieszkasz w woj.lubelskim ? ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja . Wyglądasz cudnie ! :] :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Aga jest świetna więc nie mogło być inaczej!
    czekam na coś nowego :*

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna stylizacja! Dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega mega mega !<3 Uwielbiam te koturny !
    Świetny blog kochana !



    Pozdrawiam





    mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. masz bardzo ciekawa urode ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jeszcze nie wiem czy mi w niej dobrze ale czas pokaże :)
    ładnie Ci w tym. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne buty! Ja mam podobne w cętki. Są meeeeegawygodne:)
    Pozdrawiam:)
    XXXX

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie, Stylowo, Classy ! :D serdecznie Zapraszam na mojego bloga ! http://latinoprincesscarolajndancedesign.blogspot.com/



    Pozdro ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny ten sweterek biały :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładny strój, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń