środa, 7 września 2011

2

Za oknem już budzi się prawdziwa jesień. Wiele godzin w szkole, brak czasu na wszystko. W dzisiejszej notce przedstawię Wam sety z ostatniej sesji zdjęciowej z udziałem moim jak i stworzonych przeze mnie stylizacji. Ubiór miał być prosty; użyłam więc surowych ubrań. Współpracę zaproponowała mi Lubelska Szkoła Fotografii. A oto efekty:



sweter: C&A (SH)
skórzana kurtka: Allegro
czarne body: prezent z Italii
jasne spodnie a'la bryczesy: H&M
krótkie czarne spodenki: H&M
szelki: H&M
buty: CCC

zdjęcia wykonał Maciek Rukasz/ Agencja Blow Up!
za wizaż podziękowania dla wspaniałej Emilii Wąsik.


25 komentarzy:

  1. bardzo fajne stylizacje :) co to za futurystyczne miejsce?

    OdpowiedzUsuń
  2. mieszkam w lublinie ale wogole nie kojarzę tego miejsca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ajj:):):) kojarzy mi sie jedno miejsce z tym z Twoich zdjęc:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobry styl :)
    podoba mi się Twój blog,
    przede wszytskom masz świetne zdjęcia, wyglądają profesjonalnie
    zapraszam też do mnie i zachęcam do obserwowania :)
    pozdrawiam -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. sweter wygląda bardzo fajnie - idealny na jesienne chłody ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi, I loved the blog.
    What do you think of following each other?
    Kisses! Vanessa.

    OdpowiedzUsuń
  7. I loved your photos.
    I'm following you,
    kisses.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, genialne zdjęcia ! Fajne stylizacje, najbardziej podoba mi się ta ze skórzaną kurtką. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz i zdjecia cudowne!
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely blog and sttyle!!!!! Following you now. Visiit me blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy sweter jest fajny :) świetnie pozujesz.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, a jeśli mój blog ci się podoba- dodaj do obserwowanych, będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. prezentujesz się świetnie!! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. dziekuje kochana!:* czekam na nowosci!zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne zdjecia!! Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. LOVE the jumper in the first pic - great print

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne zdjęcia;p Dodaję do obserwowanych;p

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi sie wykonanie zdjęć.dobrze pozujesz

    OdpowiedzUsuń